• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
4
نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز

ارتباط نیروی انتظامی با بدنه روحانیت محکم است/تقدیر از عملکرد مجموعه انتظامی فارس

  • کد خبر : 1143
  • 18 فروردین 1399 - 15:36
ارتباط نیروی انتظامی با بدنه روحانیت محکم است/تقدیر از عملکرد مجموعه انتظامی فارس
نماينده ولي فقيه و امام جمعه شيراز با تقدير از عملكرد مجموعه نيروي انتظامي فارس، گفت: ارتباط نيروي انتظامي با بدنه روحانيت محكم، صميمانه و قوي است.

آیت الله “لطف الله دژکام” در دیدار با فرمانده انتظامی استان، بیان کرد: از سال ۹۸ تا کنون روزهای سختی پشت سر گذاشته ایم که به لطف خدا، همت و تلاش های نیروی انتظامی و سایر زحمتکشان نظام، الحمدالله از آنها با سربلندی و موفقیت عبور کردیم که واقعا یک کار استثنایی است.

وی با بیان اینکه قدرتمندی امنیت و نظام ما در سطح جهان مثال زدنی است، عنوان داشت: ۲ بار در سال گذشته حرکت‌های ضد امنیتی سازمان یافته داشتیم که به لطف خداوند و همت مسئولان بالاخص نیروی انتظامی که امنیت مردم را خط قرمز خود می‌داند از این مسائل عبور کردیم.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز با بیان اینکه ارتباط نیروی انتظامی با بدنه روحانیت محکم، صمیمانه و قوی است، عنوان داشت: این ارتباط باید باعث شود تا ما وظایفان را به درستی انجام دهیم تا آسیب های اجتماعی در استان به حداقل ممکن برسد.

آیت الله “دژکام” با بیان اینکه توصیه بنده این است که هم افزایی و کار هماهنگ با دیگر سازمان ها را مد نظر قرار دهیم، گفت: این هم افزایی باعث می شود عملکرد ما در خدمت رسانی به شهروندان موثرتر باشد.

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه کمک به مردم باید سرلوحه کار مسئولان باشد، خاطر نشان کرد: خدمت به مردم یک اصل مهم، پایدار و مقدسی است که بالاترین اجر را در پیشگاه خداوند متعال دارد.

گفتی است در ابتدای این دیدار سردار “رهام‌بخش حبیبی” خلاصه‌ای از عملکرد نیروی انتظامی استان در سال گذشته و سال جاری را ارائه کرد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=1143

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.