• امروز : شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Saturday - 19 October - 2024

اخبار ویژه

مقدار ۱۹۷۵ تن کود کشاورزی اوره برای توزیع به استان هرمزگان ارسال شد تامین و توزیع بیش از ۳ هزار تن کود کشاورزی اوره از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی فارس به مقصد استان کهگیلویه و بویر احمد در نیمسال نخست سال جاری ارسال بیش از یک هزار تن کود کشاورزی اوره از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس جهت توزیع بین انبار کارگزاران در سطح شهرستان داراب توزیع نهاده کشاورزی از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی فارس بین انبار کارگزاران شهرستان خرمبید در شهریور ماه ارسال ۵۳۷ تن انواع کود کشاورزی از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در نیمسال نخست سال جاری برای توزیع بین انبار کارگزاران در شهرستان فراشبند حمل و توزیع بیش از ۷ هزار تن انواع کود کشاورزی از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی فارس بین کارگزاران شهرستان اقلید از آغاز سال جاری تا پایان شهریور ماه در نیمسال نخست سال جاری بیش از ۶۰ هزار تن کود کشاورزی اوره از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در سطح استان توزیع شد حضور نماینده شرکت خدمات حمایتی کشاورزی فارس در همایش آموزشی ترویجی طرح‌های الگویی زراعت گندم

0

بهره‌مندی پتروشیمی شیراز از اختراعات جوانان ایرانی

  • کد خبر : 114224
  • 27 مهر 1403 - 8:15
بهره‌مندی پتروشیمی شیراز از اختراعات جوانان ایرانی
پتروشیمی شیراز به عنوان قلب تپنده صنعت پتروشیمی ایران با رونمایی از دو اختراع ارزشمند جوانان نخبه خود، گامی بزرگ در راستای توسعه فناوری‌های داخلی و کاهش وابستگی به محصولات خارجی برداشته است.

پتروشیمی شیراز همواره در خط مقدم تولید محصولات پتروشیمی و تأمین نیازهای داخلی و خارجی بوده است. اما این شرکت فراتر از تولید، به دنبال ایجاد ارزش افزوده و توسعه دانش فنی در کشور است.

با حمایت از نخبگان و ایجاد بستر مناسب برای نوآوری، پتروشیمی شیراز نشان داده است که علاوه بر یک تولیدکننده بزرگ، یک مرکز تحقیق و توسعه قدرتمند نیز می‌باشد.

یکی از مهم‌ترین دستاوردهای این شرکت، ساخت «پایشگر سرعت ماشین‌های دوار بدون تغذیه» می‌باشد. این دستگاه با استفاده از فناوری‌های نوین نیمه‌‌هادی، قادر است بدون نیاز به منبع تغذیه، سرعت ماشین‌های دوار را اندازه‌گیری کند.

دستاورد دیگر پتروشیمی شیراز، ساخت «فرکانس‌سنج صنعتی با دقت بالا» می‌باشد. این دستگاه با دقت بسیار بالا، فرکانس شبکه را اندازه‌گیری کرده و اطلاعات را به‌صورت بلادرنگ در اختیار اپراتورها قرار می‌دهد.

با توجه به رونمایی این دو اختراع ارزشمند، «مهندس حیدرنیا مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز» اظهار داشت: امروز شاهد شکوفایی نبوغ و خلاقیت جوانان ایرانی در صنعت پتروشیمی کشور هستیم. رونمایی از این دو اختراع ارزشمند، گواهی بر توانمندی‌ها و پتانسیل‌های بالای صنعتگران و مهندسان داخلی است. این دستاورد بزرگ، حاصل تلاش شبانه‌روزی و پشتکار بی‌وقفه همکارانم در پتروشیمی شیراز بوده است.

وی افزود: ما به عنوان یکی از پیشگامان صنعت پتروشیمی کشور، بر آنیم تا با حمایت از نخبگان و ایجاد بستر مناسب برای نوآوری، گام‌های بلندتری در مسیر خودکفایی و توسعه پایدار برداریم. این دو اختراع، تنها آغاز راهی طولانی است و ما مصمم هستیم تا با تکیه بر دانش و فناوری داخلی، به عنوان یک قطب علمی و صنعتی در منطقه بدرخشیم.

در پایان، باید به این نکته اشاره کرد که موفقیت‌های پتروشیمی شیراز، نتیجه تلاش‌های جمعی کارکنان این شرکت و حمایت‌های مسئولین می‌باشد.

این شرکت با بهره‌گیری از دانش و تجربه کارکنان خود و استفاده از فناوری‌های روز دنیا، توانسته است به جایگاهی رفیع در صنعت پتروشیمی کشور دست یابد.

امید است که پتروشیمی شیراز با ادامه این روند رو به رشد، به عنوان یک قطب علمی و صنعتی در منطقه شناخته شود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=114224

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.