• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
0

اجرای برنامه های هفته تربیت بدنی در مناطق یازده گانه شیراز

  • کد خبر : 114122
  • 26 مهر 1403 - 9:00
اجرای برنامه های هفته تربیت بدنی در مناطق یازده گانه شیراز
رئیس اداره ورزش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز از اجرای برنامه های هفته تربیت بدنی در سطح مناطق یازده گانه شیراز خبر داد و گفت: در این هفته مسابقات فوتبال خیابانی در ۲۰ محله شهر شیراز برگزار می شود.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، یحیی زارع از برگزاری برنامه های شاخص هفته تربیت بدنی در سطح مناطق یازده گانه شهر شیراز خبر داد و اظهار کرد: ویژه برنامه های هغته تربیت بدنی از سوی اداره ورزش و تفریحات سالم سازمان و با همکاری شهرداری های مناطق و هیات های ورزشی از روز پنج شنبه ۲۶ مهر ماه با شش عنوان برگزار می شود.
وی در تشریح این برنامه ها افزود: در روز پنج شنبه ۲۶ مهرماه دو جشنواره برگزار می شود که اولین جشنواره با عنوان بازی های کودکان از ساعت ۱۷ در محل باغ جنت اجرا می شود و دومین رویداد، جشنواره ورزشی محلات شیراز است که در محل پارک لاله بلوار فدک برگزار خواهد شد.
رئیس اداره ورزش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز تصریح کرد: در هفته تربیت بدنی پیاده روی بزرگ خانوادگی و جشنواره ورزشی همراه با اهدا جوایز ارزنده در روز جمعه از ساعت ۶:۳۰ صبح در محل باغ جنت برگزار می شود.
زارع همچنین به گردهمایی مربیان ورزش در هفته تربیت بدنی اشاره و خاطر نشان کرد: در این هفته گردهمایی مربیان ورزش در قالب یک برنامه صبحگاهی در محل باغ خانواده امیرکبیر در روز پنجشنبه ۲۶ مهرماه از ساعت ۷ صبح برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در ۲۰ محله شهر شیراز دیگر برنامه های اجرایی در هفته تربیت بدنی است.
رئیس اداره ورزش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در پایان اظهار کرد: شهرداری شیراز میزبان مسابقات فوتسال کارگران کشور بود که پس از انجام بازی ها، شهرداری شیراز موفق به راهیابی به مرحله نهایی مسابقات گردید.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=114122

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.