• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
9
در اولین ساعات وقت اداری امروز انجام شد:

بازدید سرزده رئیس کل دادگستری استان فارس از دادسرای ناحیه یک شیراز

  • کد خبر : 11403
  • 13 آذر 1399 - 3:41
بازدید سرزده رئیس کل دادگستری استان فارس از دادسرای ناحیه یک شیراز
رئیس کل دادگستری استان فارس در ساعات ابتدایی وقت اداری امروز با حضور سرزده در دادسرای ناحیه یک شیراز رسیدگی به پرونده های قضایی و عملکرد قضات و کارکنان این مجتمع قضایی را از نزدیک بررسی کرد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان فارس، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی در این بازدید ضمن دیدار با قضات و کارکنان شعب مختلف نحوه رسیدگی و پاسخ گویی به مراجعان و میزان رعایت شیوه نامه بهداشتی ابلاغ شده را مورد بررسی قرار داد.

وی همچنین در دیدار با مراجعان به این دادسرا ضمن بررسی میزان رضایتمندی و پاسخ گویی مسئولان به بررسی چند پرونده و نحوه پیگیری شعب دادیاری و بازپرسی پرداخت .

نمانیده عالی قوه قضائیه در استان فارس در حاشیه بازدید از دادسرای ناحیه یک شیراز ضمن تقدیر از همکاران قضایی و اداری که با وجود محدودیت های ایجاد شده سنگر خدمت به مردم را حفظ نموده اند گفت: اجرای عدالت و رسیدگی به تظلم خواهی مردم امری تعطیل بردار نیست لیکن مجموعه قضایی در استان در دو هفته اخیر با رعایت شیوه نامه های بهداشتی با حضور ۵۰ درصد از همکاران و همزمان رعایت اصول بهداشتی به صورت مستمر پیگیر حقوق و تظلم خواهی مراجعان است.

وی در ادامه بر رعایت نظم و انضباط همکاران تأکید کرد و بیان داشت: حفظ روحیه انقلابی ، دقت ، سرعت و حساسیت در پیگیری امور قضایی و تکریم و احترام به مردم اصول اساسی در دوران تحول در دستگاه قضایی و از تأکیدات ریاست معظم قوه قضائیه است .

این مقام ارشد قضایی استان در این دیدار سرزده ضمن توصیه به رعایت تکریم و احترام ارباب رجوع، رسیدگی به حال محرومان و مظلومین گفت: قاطعیت قاضی منافاتی با خوش اخلاقی و مردم داری ندارد حتی متهم و مجرم نیز از این اصول مستثنی نیستند . بنابراین تلاش نمایید تا ضمن برخورد مناسب و تکریم و احترام مراجعه کنندگان زمینه رضایتمندی بیشتر مردم نسبت به دستگاه قضایی را فراهم نمایید.

گفتنی است دادسرای ناحیه یک شیراز که در منطقه غرب این شهرستان واقع شده است که دارای ۱۵ شعبه دادیاری و ۷ شعبه بازپرسی است که مسئولیت ارائه خدمات قضایی در نواحی گسترده ای از مناطق غرب و شمال غرب ، قسمت هایی از مرکز شیراز و بخش دشت ارژن را بر عهده دارد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=11403

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.