• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
11
با ادامه دار شدن وضعیت قرمز در قیروکارزین؛

تشدید تدابیر بهداشتی و تعطیلی های گسترده تر در قیروکارزین

  • کد خبر : 11399
  • 13 آذر 1399 - 21:44
تشدید تدابیر بهداشتی و تعطیلی های گسترده تر در قیروکارزین
رئیس ستاد مبارزه با کرونای شهرستان قیروکارزین گفت: تمامی اصناف و مشاغل در این شهرستان به جز موارد استثناء در هفته آتی تعطیل می شوند.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با کرونای شهرستان قیروکارزین، علی محمد کریمی امروز پنج شنبه سیزدهم آذر ماه در حاشیه جلسه فوق العاده ستاد مبارزه کرونای این شهرستان که با حضور اعضای شورای تأمین، برخی از دستگاه های دولتی، اصحاب رسانه ها  و نمایندگان اصناف تشکیل شده بود، تصریح کرد: تنها داروخانه ها، نانوایی ها و فروشگاه های مواد غذایی در هفته آینده در شهرستان قیروکارزین مجاز به فعالیت خواهند بود.
فرماندار قیروکارزین اظهار کرد: سوپر مارکت ها، مراکز فروش میوه و سبزیجات و بیرون بر ها حداکثر تا ساعت ۱۹ اجازه فعالیت دارند و با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.
این مقام مسئول با بیان اینکه اقدامات متنوع انجام شده تا کنون از قبیل محدودیت های فعالیت اصناف، ادارات، بانک ها و دیگر موارد غیر ضرور از شدت این اپیدمی در شهرستان نکاسته است به نحوی که این شهرستان را در لیست شهرهای پر خطر کرونا قرار داده است، افزود: در صورت عدم  اجرای دقیق پروتکل های ابلاغی به وسیله تمامی اقشار مردم و ادامه دار شدن این بیماری مجبور به اعمال قوانین سخت گیرانه تر خواهیم شد.
او با بیان اینکه بر اساس آمار و شواهد بسیاری از موارد ابتلا به بیماری کرونا به صورت خانوادگی است، ابراز کرد: دور همی های شبانه در منازل یا باغات از دلایل اصلی شدت یافتن کرونا است از این رو خواستار ممانعت شهروندان از حضور در دور همی های شبانه در باغات و دیگر اماکن خصوصی یا عمومی شد.
کریمی با اذعان به اینکه با ورود خودرو های غیر بومی به شهرستان قیروکارزین برخورد خواهد شد، اضافه کرد: عوامل انتظامی و نظامی مستقر در شهرستان با تمامی موارد تردد غیر ضرور در معابر شهری برخورد و نسبت به اعمال قانون برای خاطیان مبادرت خواهند کرد‌ .
وی ضمن ابراز نگرانی از قرار گرفتن شهرستان قیروکارزین در لیست ۱۵ شهرستان کشور که روند نزولی بیماری کرونا با اجرای محدودیت ها در آن آغاز نشده است، عنوان کرد: به همین منظور تمامی پارک ها تعطیل  و مسیر دسترسی به تمام تفرجگاه های این شهرستان مسدود شده است و در صورت عدم سرپیچی افراد نسبت به برخورد مناسب با آنان اقدام می شود.
مقام عالی دولت در شهرستان قیروکارزین ضمن تشکر از همراهی دستگاه قضایی ای شهرستان به منظور صدور دستورات قضایی لازم برای جلوگیری از برگزاری برخی از مراسم ها در طول دوره محدودیت ها، افزود: تمامی دفاتر ثبت ازدواج یا طلاق در هفته آینده تعطیل هستند و از برگزاری هر نوع مراسم جشن ازدواج یا مراسم های تشییع و ترحیم خارج از دستورالعمل های ابلاغی جلوگیری خواهد شد .

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=11399

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.