• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
0

عبور کورن هول از کرمانشاه

  • کد خبر : 113957
  • 26 مهر 1403 - 12:26
عبور کورن هول از کرمانشاه
رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی کرمانشاه :استقبال عمومی از این ورزش، به نظر می‌رسد که کورن هول به زودی به یکی از فعالیت‌های محبوب در میان جوانان و خانواده‌ها در کرمانشاه تبدیل شود. این رویداد نشان‌دهنده عزم و اراده مسئولان ورزشی استان برای ترویج فرهنگ ورزش و افزایش کیفیت زندگی اجتماعی است.

به گزارش روابط عمومی انجمن کورن هول ایران، در رویدادی ویژه به مناسبت هفته تربیت بدنی، ورزش نوظهور و مهیج کورن هول به‌طور رسمی در استان کرمانشاه معرفی شد. زهرا کشتمند، رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان، با رونمایی از این بازی در نمایشگاه دستاوردهای حوزه ورزش، شور و اشتیاق جدیدی را در میان علاقه‌مندان به ورزش ایجاد کرد.

کشتمند در این مراسم ضمن دعوت از زنان و مردان برای شرکت در بازی کورن هول، تأکید کرد که این ورزش می‌تواند به تقویت ارتباطات اجتماعی و نشاط جمعی در جامعه کمک کند. او همچنین با صدور حکمی، خانم اسماعیل زاده را به عنوان رئیس کمیته کورن هول کرمانشاه منصوب کرد تا با برنامه‌ریزی‌های لازم، این رشته را در سطح استان ترویج و توسعه دهد.

در ادامه، کشمند در تماس تلفنی با غلامیان، رئیس انجمن کورن هول ایران، از آمادگی هیأت برای برگزاری دوره‌های داوری و مربیگری خبر داد. این اقدام می‌تواند به ارتقاء سطح فنی و حرفه‌ای این ورزش در بین علاقمندان کمک کند و به افزایش مشارکت عمومی در فعالیت‌های ورزشی منجر شود.

با توجه به استقبال عمومی از این ورزش، به نظر می‌رسد که کورن هول به زودی به یکی از فعالیت‌های محبوب در میان جوانان و خانواده‌ها در کرمانشاه تبدیل شود. این رویداد نشان‌دهنده عزم و اراده مسئولان ورزشی استان برای ترویج فرهنگ ورزش و افزایش کیفیت زندگی اجتماعی است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=113957

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.