• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
0
انجمن کورن هول ایران

اعلان صفحه رسمی انجمن کورن هول ایران

  • کد خبر : 113946
  • 26 مهر 1403 - 4:05
اعلان صفحه رسمی انجمن کورن هول ایران
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی انجمن کورن هول ایران از تغییر آدرس صفحه مجازی و وب سایت رسمی انجمن کورن هول ایران به جهت جلوگیری از سوءاستفاده شرکت های تجاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور رسانه انجمن کورن هول ایران محمدرضا جعفری مدیر روابط عمومی و امور رسانه   انجمن کورن هول  ایران گفت :  کورن هول نه تنها یک ورزش تفریحی است، بلکه نیاز به مهارت و تمرکز بالایی دارد. پرتاب دقیق کیسه‌ها به سمت تخته و تلاش برای کسب امتیاز، نیازمند تمرین و دقت است. این ویژگی‌ها باعث می‌شود که بازیکنان به مرور زمان مهارت‌های خود را بهبود بخشند و به یک سطح بالاتر از توانایی دست یابند. همچنین، تمرکز بر روی هدف و تلاش برای دستیابی به آن، به بازیکنان کمک می‌کند تا در زندگی روزمره نیز تمرکز و دقت بیشتری داشته باشند.توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد کورن هول، این ورزش آینده‌ای روشن در پیش رو دارد. افزایش تعداد مسابقات و رویدادهای کورن هول در سراسر جهان نشان‌دهنده رشد سریع این ورزش است. همچنین، توجه رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی به کورن هول، باعث افزایش آگاهی عمومی و جذب بیشتر افراد به این ورزش شده است. با توجه به این روند، می‌توان انتظار داشت که کورن هول به یکی از ورزش‌های محبوب و پرطرفدار در آینده تبدیل شود.

وی در ادامه گفت : آدرس صفحه مجازی انجمن کورن  تغییر کرده است  وی در ادامه گفت به اطلاع تمامی علاقمندان و اعضای انجمن می‌رسانیم که صفحه رسمی اینستاگرام انجمن کورن هول تغییر کرده است ، لطفاً  آیدی جدید را دنبال کنید تا از اخبار، اطلاعیه‌ها، آموزش‌ها و سایر موارد مطلع شوید.

وی افزود : این صفحه، صفحه رسمی کورن هول ایران است  و شرکت‌هایی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، فاقد مجوز قانونی می‌باشند.

🌐 به زودی وبسایت رسمی با همین آدرس در دسترس قرار می‌گیرد.
آدرس پیج اینستاگرام:
https://instagram.com/ircornhole.ir
آدرس وبسایت:(به زودی)
Https://www.ircornhole.ir
آدرس پیج و وبسایت دقیقا یکی  می باشد.

مخاطبین و علاقمندان برای کسب اطلاع بیشتر در مورد برنامه های انجمن کورن هول  با شماره ۰۹۳۳۹۱۱۰۶۲۸ تماس حاصل نمایند .

ا

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=113946

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.