• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
10
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس؛

ارتقای بخش کشاورزی فارس، با هم افزایی

  • کد خبر : 11393
  • 13 آذر 1399 - 12:31
ارتقای بخش کشاورزی فارس، با هم افزایی
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: مانند گذشته با هم افزایی و به کار بستن فرهنگ جهادی، ارتقای بخش کشاورزی فارس را رقم بزنید.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، حسین پژمان در اولین نشست با معاونین و جمعی از مدیران ستادی ضمن گرامیداشت رییس سابق این سازمان تصریح کرد: در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، از گذشته صمیمیت و همدلی حاکم بوده و تاکید من بر حفظ کرامت انسانی کلیه نیروهای سازمان و تلاش در جهت تامین معیشت همکاران است و به حمدلله در حوزه های تخصصی هم که همه قبول دارند فارس ادعا دارد و ادعای آن هم به حق هست و البته از این پس انتظارم فراتر از گذشته است.
وی با اشاره به ضرورت تعامل سازنده با دستگاه های وابسته، ابراز کرد: با استفاده از ظرفیت های موجود و هم افزایی؛ بهره وری از نهاده ها را بیش از پیش افزایش دهید.
پژمان تاکید کرد: به هیچ وجه، هیچ کس به صحبت هایی که به روایت از من در رابطه با این که چه تغییر و تحولاتی اتفاق خواهد افتاد؛ توجه نکند و اگر تصمیم گرفتم به هر دلیلی فردی جابجا شود، خودم آن را عنوان خواهم کرد از این رو همه مدیران به قوت کارهای خود را دنبال کنند.
فردی مناسب به عنوان رئیس جهاد کشاورزی فارس انتخاب شد
در ادامه نشست مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: خداوند را شاکر هستیم که از مجموعه خودمان و فردی مناسب و شایسته برای ریاست این سازمان انتخاب شد.
سید محسن قائمی با اشاره به فعالیت های ارزشمند رئیس سابق سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، تصریح کرد: قاسمی و مدیران تحت امرش سال های خوبی را به یادگار گذاشتند.
وی؛ رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان فارس را فردی توانمند، فهیم، عالم و دانا خواند و افزود: همه کارکنان باید با همه قوا و بیش از پیش تلاش کنند و سازمان را به هدف نهایی خود و تعالی سازمانی نزدیک کنند.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس تاکید کرد: با همدلی و هم افزایی در جهت رفع مشکلات بهره‌برداران بخش کشاورزی گام بردارید.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=11393

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.