• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

اطلاعیه جمعیت هلال احمر فارس درباره ازدحام مردم در داروخانه هلال احمر شیراز

  • کد خبر : 11386
  • 12 آذر 1399 - 11:38
اطلاعیه جمعیت هلال احمر فارس درباره ازدحام مردم در داروخانه هلال احمر شیراز
جمعیت هلال احمر استان فارس در اطلاعیه ای درباره ازدحام مردم در داروخانه این جمعیت در شیراز توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر فارس؛ در این اطلاعیه آمده است:
با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور از جمله استان فارس و درگیر شدن برخی از مردم شریف استان به این ویروس، جمعیت هلال احمر این استان بر اساس رسالت و وظیفه ذاتی خود و با استفاده از توان و ظرفیت کارکنان، جوانان، داوطلبان، امدادگران و نجاتگران خدوم و داوطلب این نهاد عام المنفعه، دوشادوش سایر دستگاه‌های خدمت‌رسان و در پشتیبانی از همکاران دانشگاه علوم پزشکی استان، خدماتی را از طرق مختلف به آحاد جامعه ارائه می‌نماید.
داروخانه جمعیت هلال احمر استان فارس در شهر شیراز یکی از داروخانه‌های مرجع جهت توزیع داروهای خاص، انواع انسولین و … است و همه روزه بر اساس سهمیه‌های تخصیصی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی فارس، داروهای مذکور را در اختیار مراجعین محترم قرار می‌دهد.
جهت جلوگیری از انتقال ویروس در محیط بسته داروخانه، از ورود افراد به صورت جمعی جلوگیری می‌شود و تجمع مردم در بیرون از داروخانه گرچه باید با نظم و برنامه‌ریزی همراه باشد و همراهی مردم بزرگوار و عوامل برقرارکننده نظم را می‌طلبد.
بنابراین از مردم شریف این استان خواهشمندیم جهت رعایت حال دیگران و احترام به خود، از محیطی که جنب داروخانه جهت انتظار در نظر گرفته شده است استفاده نمایند.
ضمن قدردانی بابت صبر و حوصله و پوزش از همه مردم عزیز استان و تشکر از اصحاب محترم رسانه، از کلیه رسانه‌ها اعم از رسانه‌های مکتوب و مجازی درخواست می‌شود اخبار، گزارش و عملکرد جمعیت هلال احمر استان فارس را از حوزه روابط عمومی دریافت کنند تا در این برهه از زمان که همگی نیازمند به همدلی و همراهی هستیم با اخذ تدابیر لازم ضمن حفظ آرامش مردم، از سوءاستفاده رسانه‌های معاند و تشدید شرایط بحران جلوگیری به عمل آید.

پی نوشت: تصویر خبر آرشیوی می باشد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=11386

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.