• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8
مدیر کل تامین اجتماعی فارس اعلام کرد:

انعقاد قرارداد بیمه اختیاری تأمین اجتماعی غیرحضوری شد

  • کد خبر : 11368
  • 12 آذر 1399 - 11:14
انعقاد قرارداد بیمه اختیاری تأمین اجتماعی غیرحضوری شد
مدیرکل تامین اجتماعی فارس گفت: انعقاد قرارداد بیمه اختیاری با سازمان تأمین اجتماعی برای تمامی متقاضیان واجد شرایط بدون نیاز به حضور در شعب و از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی به نشانی eservices.tamin.ir انجام می‌شود.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی فارس ، ابراهیم کشاورز با اشاره به ورود به چهارمین هفته اجرای طرح ۳۰۷۰ که قرار است بر اساس آن تا بهمن ماه ۳۰ خدمت و هر دوشنبه چند خدمت، الکترونیکی و غیرحضوری شوند، گفت: در هفته چهارم طرح ۳۰۷۰ قرار داریم که با تحقق کامل آن ۷۰ میلیون از ۹۶ میلیون مراجعه به شعب تامین اجتماعی کاهش می‌یابد.

وی ادامه داد: در هفته جاری خدمت مربوط به انعقاد قرارداد بیمه اختیاری غیرحضوری شد و از امروز به بعد، متقاضیانی که یکی از این شرایط را داشته باشند یعنی :

◀️ داشتن ۵۰ سال سن و یاکمتر به شرط دارا بودن حداقل یک ماه سابقه بیمه پردازی
◀️دارا بودن کارت پایان خدمت برای متقاضیان مرد
◀️ افراد بالای ۵۰ سال سن به شرط داشتن سابقه بیمه پردازی نزد تامین اجتماعی معادل مازاد ۵۰ سال سن
به صورت غیرحضوری می‌توانند انعقاد قرارداد کنند.


کشاورز در ادامه به چگونگی اجرای این فرآیند الکترونیکی اشاره کرد و بیان داشت :در ابتدا متقاضیان با ورود به سامانه خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی به نشانی eservices.tamin.ir مراحل ثبت نام خود را طی می کنند سپس با انتخاب منوی بیمه شدگان وارد قسمت ادامه بیمه به طور اختیاری خواهند شد و پس از احراز شرایط سیستمی می توانند حق بیمه خود را پرداخت و با دارا بودن شرایط از تعهدات حمایتی سازمان بهره مند گردند.
وی در ادامه اظهار داشت : در حال حاضر ۱۱۱ هزارنفر بیمه شده اختیاری و مشاغل آزاد تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی قرار دارند که با استفاده از خدمات غیرحضوری برای پرداخت حق بیمه مربوطه و یا انعقاد قرارداد جدید نیازی به مراجعه حضوری افراد نخواهد بود.
مدیر کل تامین اجتماعی فارس در پایان گفت : با توجه به شیوع بیش از حد کرونا و تعطیلی برخی مراکز بیمه ای ، مرکز تلفنی ارتباطات مردمی ۱۴۲۰ تامین اجتماعی به صورت شبانه روزی پاسخگوی سئوالات مخاطبین است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=11368

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.