• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
7
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان فارس؛

مهلت پرداخت تسهیلات کرونایی فارس تمدید شد

  • کد خبر : 11341
  • 11 آذر 1399 - 12:25
مهلت پرداخت تسهیلات کرونایی فارس تمدید شد
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان فارس گفت: مهلت پرداخت تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا که تا آخر آبان ماه ۹۹ نسبت به ثبت نام اقدام کرده‌اند تا اطلاع ثانوی تمدید شد.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس؛ سهراب مختاری در این باره گفت: پرداخت تسهیلات حمایتی دولت به بنگاه های آسیب دیده از کرونا که تا پایان آبان ماه در سامانه کارا ثبت نام کرده‌اند در بانک های عامل همچنان ادامه دارد.
وی ادامه داد: با توجه به تصمیمات کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا، مقرر شده تا بانک‌های عامل نسبت به ادامه پرداخت تسهیلات به آن دسته از بنگاه‌ها که تا پایان آبان ماه سالجاری در سامانه بنگاه های آسیب دیده از کرونا (کرونا-کارا به نشانی اینترنتی https://corona-kara.mcls.gov.ir/default/Home/Main_Header) ثبت نام کرده‌اند کماکان، اقدام کنند.
مختاری اضافه کرد: در راستای تاکیدات استاندار فارس و نیز مصوبات کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان مبنی بر استمرار روند پرداخت تسهیلات مذکور و ضرورت پرداخت مانده تسهیلات به مبلغ قریب به ۲۵۴ میلیارد تومان که روی میز بانک‌ها مانده، دستگاه‌های اجرایی نیز مکلف به پیگیری مشکلات متقاضیان در بانک ها و موسسات عامل شده‌اند.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس اظهار کرد: فارس دارای رتبه سوم کشوری در ثبت نام متقاضیان و معرفی کارگاه ها به بانک‌های عامل و رتبه چهارم پرداخت تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا در کشور را دارا است.
وی در پایان گفت: مطابق تصمیمات اتخاذ شده در ستاد ملی کرونا مقرر است که موسسات عامل و بانک‌هایی که در استان ها نسبت به رعایت دستورالعمل تمدید مهلت پرداخت تسهیلات اقدام نکنند، گزارش آن به بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و ستاد ملی کرونا ارائه شود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=11341

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.