• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6

پایداری شبکه انتقال گاز فارس با وجود بارش های شدید

  • کد خبر : 11263
  • 10 آذر 1399 - 8:15
پایداری شبکه انتقال گاز فارس با وجود بارش های شدید
معاون بهره برداری شرکت گاز فارس از پایداری شبکه انتقال گاز در سراسر استان با وجود بارش های شدید خبر داد.

محمد حسین پور گفت: با پیش بینی ها و تمهیدات انجام شده ، هیچ مشکلی در روند گازرسانی به مشترکان وجود ندارد و به رغم بارش های شدید در برخی مناطق استان، تا کنون قطعی گاز یا آسیب به زیرساخت ها، خطوط،تاسیسات و یا ایستگاه های تقلیل فشار گاز فارس گزارش نشده است.
وی تاکید کرد: هم اکنون هیچ گونه مشکلی در روند گازرسانی به مشترکان استان وجود ندارد همه ایستگاه های این شرکت در مدار هستند و فشار گاز در سطح استان نیز پایداری خود را حفظ کرده است.
به گفته حسین پور تا پایان فصل بارش ها، گشت ها و سرکشی های مستمر با تلاش تمامی همکاران شرکت گاز فارس در شهرستان ها انجام می‌شود تا هیچ گونه مشکلی در حفاظت از تاسیسات گازرسانی و نیز تامین پایدار و مستمر گاز برای مشترکان در سطح استان رخ ندهد.
وی رمز پایداری جریان گاز طبیعی و رضایتمندی مشترکین از خدمت رسانی را داشتن برنامه جامع تعمیرات و نگهداری اعلام کرد و گفت: شرکت گاز فارس همواره بازرسی فنی و تعمیرات اساسی ایستگاه ها ، تجهیزات و خطوط لوله را بنا بر زمان بندی تنظیم شده در فصل تابستان انجام داده و آمادگی لازم را برای ورود به فصل سرما کسب می کند.
امسال نیز کارکنان شرکت گاز فارس با وجود شرایط خاص از جمله شیوع ویروس کرونا و با در نظر گرفتن توصیه های بهداشتی، تعمیرات اساسی تاسیسات در خطوط و تجهیزات گاز استان را انجام دادند تا خللی در فرآیند گازرسانی به مشترکین در فصل سرد سال به وجود نیاید.
وی تصریح کرد: در صورت تداوم بارش ها و افزایش سرما ، همه تلاش و برنامه ریزی شرکت گاز فارس ، ممانعت از قطعی یا کاهش فشار گاز مشترکان است که این امر جز با همکاری خوب مردم در مدیریت مصرف گاز میسر نخواهد بود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=11263

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.