• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد؛

توزیع روغن موتور مصوب دولتی بین رانندگان ناوگان سنگین شیراز

  • کد خبر : 11236
  • 09 آذر 1399 - 19:00
توزیع روغن موتور مصوب دولتی بین رانندگان ناوگان سنگین شیراز
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس از توزیع روغن موتور برای ناوگان حمل و نقل کالای شیراز خبر داد.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس،علی یزدانی معاون حمل و نقل این اداره کل گفت:روغن های ۷،۹ و ۱۷ هزار با قیمت های مصوب که بر روی گالن ها حک شده است با صدور حواله به متقاضیان تحویل داده می شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس گفت: با توجه به هماهنگی های انجام شده از سوی سازمان راهداری وحمل و نقل جاده ای کشور و وزارت صمت، روغن موتور به قیمت مصوب دولتی تهیه و به استان فارس ارسال گردیده است.

وی افزود: با دستور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، مکانی مناسب در پایانه اکبر آباد شیراز در اختیار یکی از عوامل توزیع معتبر قرار گرفت و روزانه ۳۰ تا ۴۰ حواله روغن موتور با قیمت مصوب بین رانندگان بخش حمل و نقل کالای شهرستان شیراز توزیع می گردد.

مهندس یزدانی ادامه داد: معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس نظارت ویژه روزانه بر امر توزیع را به عهده دارد.

علی یزدانی خاطر نشان ساخت: در تلاش هستیم تا از این ظرفیت ایجاد شده برای ناوگان مسافربری استان نیز استفاده کنیم.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه این طرح هم اکنون مشمول مرکز استان بوده خبر داد: در آینده نزدیک در سایر شهرستان ها نیز روغن موتور مصوب دولتی توزیع خواهد شد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس در پایان گفت: رانندگان محترم می توانند تخلفاتی از قبیل گران فروشی و احتکار روغن موتور را در هر نقطه از استان که مشاهده می کنند از طریق تلفن ۱۴۱ این اداره کل و یا سامانه های ارتباطی اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان گزارش نمایند.  

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=11236

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.