• امروز : سه شنبه - ۱۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 5 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 8 October - 2024
0
دبیر اجرایی نخستین اجلاسیه بین‌المللی راویان قدس، شهدا و رسانه‌های محور مقاومت:

جبهه رسانه‌ای محور مقاومت باید تقویت شود

  • کد خبر : 112264
  • 17 مهر 1403 - 19:42
جبهه رسانه‌ای محور مقاومت باید تقویت شود
رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس گفت: همانطور که جبهه میدانی جنگ نیاز به تقویت دارد، جبهه رسانه‌ای جبهه مقاومت نیز باید تقویت شود و با اتحاد و همبستگی اصحاب رسانه به دشمن نادان خواهیم گفت، نخواهیم گذاشت تا با بمب‌ها صدای مظلومیت غزه را خاموش کند.

به گزارش سحاب پرس، «هادی رضایی» دبیر اجرایی نخستین اجلاسیه بین المللی راویان قدس، شهدا و رسانه‌های محور مقاومت عصر امروز (سه‌شنبه) در نخستین اجلاسیه بین المللی شهدا و رسانه های محور مقاومت که به مناسبت دومین کنگره ملی شهدای استان فارس در شهر شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: هر قطعه‌ای از غزه یک کربلا است و روزی نیست که پیکر کودکی مظلوم توسط پدرش بر دست گرفته نشود بنابراین امروز وظیفه خبرنگاران و اصحاب رسانه آزادی خواه سنگین خواهد بود.

وی ادامه داد: مسئولان شهر شیراز پای کار آمده‌اند تا با برگزاری این اجلاسیه، یاد و خاطره همه شهدای خبرنگار را به ویژه خبرنگاران مظلوم غزه را گرامی بدارند و اجازه ندهند طوفان الاقصی زیر بار ظلم و بمباران خبری دشمن فراموش شود و دشمن بداند چرا طوفان الاقصی را گرامی داشته‌ایم و طوفان الاقصی‌های دیگر در راه است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس، بزرگترین هدف نخستین اجلاسیه بین المللی راویان قدس، شهدا و رسانه‌های محور مقاومت را تقویت جبهه رسانه‌ای محور مقاومت عنوان کرد و گفت: همانطور که جبهه میدانی جنگ نیاز به تقویت دارد، جبهه رسانه‌ای نیز باید تقویت شود و با اتحاد و همبستگی اصحاب رسانه به دشمن نادان خواهیم گفت که همانطور ندای امام حسین (ع) را ۱۴۰۰ سال پیش نگذاشتیم خاموش شود، نخواهیم گذاشت تا با بمب‌ها صدای مظلومیت غزه را در گلو خفته کند.

وی با اشاره به شهادت دبیرکل حزب الله لبنان در ایام اخیر، تاکید کرد: اگر سید حسن نصرالله‌ها را شهید کردند، سید حسن‌ها متولد می‌شوند و روزی خواهد آمد که خبرنگاران و اهالی رسانه پیروزی قدس را مخابره خواهند کرد.

رضایی در پایان سخنان خود بیان کرد: در پایان اجلاسیه، اندیشکده مطالعات راهبردی رسانه با نام مزین به آیه قرآن بنیان المرصوص آغاز به کار می‌کند و در این اندیشکده با هم‌اندیشی رسانه‌ای در وسعت منطقه جهان اسلام خط خبری نابودی رژیم کودک‌کش صهیونیستی را دنبال خواهیم کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=112264

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.