• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4
مدیر کل ورزش وجوانان فارس :

حامی پروژه‌های خیّرساز در حوزه ورزش هستیم

  • کد خبر : 11194
  • 08 آذر 1399 - 18:27
حامی پروژه‌های خیّرساز در حوزه ورزش هستیم
حاجی زاده گفت: ورزش و جوانان فارس آمادگی کامل دارد تا در راه اندازی کارگاههای آموزشی در بخش های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و اشتغال جوانان مشارکت جدی داشته باشد و خدمات رایگان خود را به گروههای مد نظر ارایه دهد.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی مجمع خیرین شهرساز وفرهنگی ساز شیراز، در بازدید حاجی زاده و معاونین مدیر کل ورزش وجوانان استان فارس به همراه مدیر عامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز و بانی خیر مجتمع فرهنگی ، ورزشی ماهان از بخش های مختلف این ورزشگاه مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس با مهم توصیف نمودن مشارکت خیرین دراین قبیل پروژه های ورزشی در مناطق جنوبی شهر که باعث تحرکت وتوجه جوانان به مباحث سلامت روح وروان می شود گفت: این سازمان آمادگی کامل دارد تا درراه اندازی کارگاههای آموزشی در بخش های فرهنگی اجتماعی ورزشی و اشتغال جوانان مشارکت جدی داشته باشد وخدمات رایگان خودرا به گروههای مد نظر ارایه دهد.

عباس حاجی زاده با بیان اینکه احداث مجتمع فرهنگی، ورزشی ماهان در محله کمتر برخوردار ناهنجاری را در جامعه کم میکند افزود بزودی مجمع خیرین ورزشی و ورزش یار راه اندازی میکنم و ازروش های مجمع خیرین شهرساز وفرهنگ ساز الگو برداری خواهد شد .

وی افزود: با برخورداری از مشارکت گسترده جوانان وتشکل های مردم نهاد آمادگی کامل برای مشارکت در طرح های فرهنگی ورزشی مجمع خیرین شهرساز وفرهنگ ساز را داریم .

آوازه مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز به گوش جهانیان رسید

به گفته مدیر عامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز شهروندان ایرانی مقیم کشورهای خارجی از این مجمع خواستار واگذاری زمین در جنوب شهر برای مشارکت در کار خیر و احداث مجموعه های فرهنگی، ورزشی و بویژه ساخت سالن ورزشی ویژه بانوان هستند

افزایش مشارکت خیرین نشانه شفاف سازی است

سید عبدالرضا دستغیب گفت: اعتماد مردم به مشارکت در پروژه های این مجمع افزایش یافته است و تاکنون بالغ بر ۵۳۰ هزار قلم کالا به سراهای مهربانی این مجمع در مناطق مختلف شهری اهدا شده است. به گفته سید عبدالرضا دستغیب با توجه به عمر کوتاه مجمع مذکور بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان در حوزه شهرسازی جذب مشارکت داشته ایم واین روند در حال افزایش است.
سید عبدالرضا دستغیب در جریان بازدید مدیرکل ورزش وجوانان استان فارس از پروژه ورزشی احداث شده ماهان که توسط خیر حاج حسین جوکار احداث وتکمیل شده است با بیان این مطلب که گسترش فعالیت های فرهنگی به رشد مشارکت های مردمی می انجامد خاطر نشان کرد: شش سال از عمر این مجمع می گذرد ودرتمام این سالها شاهد رشد مشارکت در سایه توسعه روابط فرهنگی با گروههای هدف بوده ایم . این در حالی است که در بخش جذب خیرین و هدایت هدفمند کمک ها به نیازمندان بصورت کاملا شفاف عمل شده است.

مدیر عامل مجمع خیرین شهرساز وفرهنگ ساز شیرازدراین بازدید به معرفی سایر فعالیت های مجمع خیرین پرداخت وگفت: فعالیت در بخش همیاران مهربان ترافیک ، سراهای فرهنگی مهربانی، سراهای یار مهربان و طرح پیوند با کتاب ، همیاران مهربان فضای سبز قابل توجه ومورد حمایت گروههای مردمی قرار گرفته است.

به گفته دستغیب ، خیر شیرازی حسین جوکار در اندیشه ساخت پروژه فرهنگی ورزشی دیگری است که بزودی کلنگ آن به زمین خواهد خورد وطی آن کتابخانه ، استخر، سونا، ساختمان اداری ، خوابگاه ، سالن همایش ویک رستوران احداث وبا هدف خیر خواهانه تقدیم مردم مناطق جنوبی شهر در مجاورت مجتمع ماهان خواهد شد .

او افزود: به همت خیرین اقدامات بسیار انجام شده است و در این راستا بزودی شاهد آیین کلنگ زنی درمانگاه خیر ساز واقع در بلوار محراب با اعتبار ده میلیارد تومان هستیم

وی افزود تا کنون حاج حسین جوکار نیک اندیش شیرازی، پروژه های متعددی شامل مسجد امام حسن مجتبی (ع)،سرویس بهداشتی واقع در ورودی شهر از سمت پل فسا ، ساختمان اداری ، سالن غذا خوری ساختمان یگان امداد ، پلیس فتا و پلیس امنیت به بهره برداری رسانده است و بزودی با همت مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز و نیک اندیش شیرازی کلنگ افتتاح مرکز سلامت جسم وروان در منطقه گلکوب به زمین می خورد.

دغدغه این روزهایم محله های جنوب شهر است

حاج حسین جوکار با ارایه گزارشی جامع از عملکرد مجتمع فرهنگی، ورزشی ماهان افزود از بدو ورود ویروس کرونا ، تا به امروز ، دغدعه این روزهایم محله های جنوب شهر است

وی افزود با توجه به شیوع ویروس کرونا مجتمع مذکور تعطیل است اما کار خیر را تعطیلی و متوقف نکردیم و این مجتمع تبدیل به کارگاه جهادی و کمکهای انسان دوستانه برای یاری مردم، بخصوص نیازمندان شده است

حاج حسین جوکار گفت در این مدت ، بستری را فراهم کرده ایم که مردم ایده ها و پیشنهادات خود را نسبت به چگونگی مقابله با انتقال ویروس کرونا و قطع زنجیره این ویروس در فضای مجازی در قالب مسابقاتی با موضوعات متفاوت و جوایزه ارزنده ارایه دهند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=11194

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.