• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6
رئيس كل دادگستري استان فارس خبر داد:

کشف بیش از ۴ هزار رأس گوسفند قاچاق در شهرستان های بوانات و آباده

  • کد خبر : 11180
  • 08 آذر 1399 - 17:52
کشف بیش از ۴ هزار رأس گوسفند قاچاق در شهرستان های بوانات و آباده

رئیس کل دادگستری استان فارس فارس گفت در راستای مبارزه با قاچاق دام و با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) استان هرمزگان و شهرستان آباده و با همکاری پلیس اطلاعات بوانات بیش از ۴ هزار رأس گوسفند زنده کشف گردید.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با اعلام این خبر بیان داشت: بررسی های انجام شده نشان می دهد این گوسفندان جهت انتقال به استان هرمزگان و سپس قاچاق از طریق مرزهای آبی در دو محل در شهرستان ها بوانات و آباده می شدند.
وی با بیان اینکه این محوله ها فاقد مجوز دامپزشکی جهت حمل و نگهداری است گفت: ۳ هزار رأس از این گوسفندان در محلی در شهرستان بوانات و محموله دیگری با بیش از یک هزار رأس گوسفند مرتبط با همین باند قاچاق در شهرستان آباده کشف گردید که در ارزش تقریبی این محموله های قاچاق طبق برآورد اداره دامپزشکی شهرستان بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال می باشد.
این مقام ارشد قضایی استان تصریح کرد: با دستورات قضایی دادستان های عمومی و انقلاب شهرستان های بوانات و آباده محل نگهداری گوسفندان در اختیار و حفاظت نیروی انتظامی قرار گرفته است و قاچاقچیان مرتبط با این پرونده به تعزیرات آباده معرفی شدند .
گفتنی است چند پیش گزارشی در خصوص قاچاق گوسفندان زنده از استان های مختلف به استان هرمزگان و سپس انتقال به کشورهای حوزه خلیج فارس از طریق رسانه ملی پخش شد که همین امر زمینه حساسیت و تمرکزبیشتر نیروهای انتظامی و امنیتی استان بر موضوع قاچاق دام را فراهم ساخته است .

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=11180

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.