• امروز : شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 2 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
0
نائب رئیس هیأت مدیره مخابرات ایران:

با استفاده حداکثری از شرایط و دارایی‌های موجود میتوان به توسعه برسیم

  • کد خبر : 111656
  • 14 مهر 1403 - 9:38
با استفاده حداکثری از شرایط و دارایی‌های موجود میتوان به توسعه برسیم
سید اسدالله دهناد، تأکید کرد که یکی از برنامه‌های های اصلی این شرکت، جلوگیری از زیان‌دهی استان‌ها و ارتقای توانایی مالی استان‌های کم‌برخوردار است تا همه استان‌ها در زمینه رقابت سوددهی با یکدیگر به موفقیت دست یابند.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه فارس، سید اسدالله دهناد، نائب رئیس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران، امروز در جلسه حسابرسی مناطق ناحیه ۵ شرکت مخابرات ایران که در شیراز و با حضور اعضای هیأت مدیره، معاونین و مدیران استان‌های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان و کرمان برگزار شد، گفت: «یکی از برنامه های ما در شرکت مخابرات ایران این است که هیچ استانی زیان‌ده نباشد.»

وی همچنین اظهار داشت: «مطلوب است تا  همه استان‌های کم‌برخوردار توانایی دخل و خرج داشته باشند و استان‌های با ظرفیت بیشتر در بحث سوددهی رقابت داشته باشند.»

دهناد ادامه داد: «وقتی تلاش‌ها مسرت‌بخش است که بتوانیم از حداکثر توان خود در بهبود شرایط مخابرات بهره ببریم.» وی همچنین اشاره کرد: «تجهیزات فرسوده هزینه نگهداری بالایی دارند که بر روی کیفیت اثر می‌گذارد. امیدوارم بتوانیم برای توسعه شرکت هیچ‌گاه دغدغه منابع نداشته باشیم.»

وی ادامه داد: همه استان‌ها باید به سمت خودگردانی رفته و مشکل زیان‌دهی را برطرف کنند و مناطق باید با استفاده حداکثری از امکانات موجود برای سودآوری و توسعه استفاده کنند. وی افزود: اصلاح تعرفه ها از نکات مهمی است که در شرایط فعلی اجتناب ناپذیر است و از دولت و وزارت ارتباطات درخواست کرد تا برای کمک به تقویت شرکت مخابرات و رفع مشکلات آتی اقدام فوری انجام دهند.

وی افزود: تحقق عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی نهادهای بالادستی برای تقویت شرکت مخابرات و رسیدن آن به جایگاه واقعی خود به عنوان پیشران توسعه کل کشور لازم و ضروری است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=111656

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.