• امروز : شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 2 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
0
در حاشیه برگزاری یادواره شهدای امدادگر و با مشارکت خیرین و حامیان هلال احمر فارس رونمایی شد؛

اولین یونیت سیار دندانپزشکی در استان فارس برای ارائه خدمات تخصصی به مناطق محروم

  • کد خبر : 111569
  • 13 مهر 1403 - 8:06
اولین یونیت سیار دندانپزشکی در استان فارس برای ارائه خدمات تخصصی به مناطق محروم
مدیر عامل جمعیت هلال‌ احمر فارس از افتتاح یونیت سیار دندانپزشکی در حاشیه برگزاری یادواره ۳۲۳ شهید امدادگر دفاع مقدس این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان فارس؛ حسین درویشی با اعلام این خبر گفت: روز چهارشنبه یازدهم مهرماه همزمان با یادواره ۳۲۳شهید امدادگر دفاع مقدس استان فارس، اولین یونیت سیار دندانپزشکی جهت ارائه خدمات تخصصی بهداشت و درمان در زمینه دهان و دندان به ساکنان و اهالی مناطق محروم و دورافتاده رونمایی شد.

‌درویشی با اشاره به پیگیری های ارزنده معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر فارس برای تحقق این خدمت سلامت محور، تصریح کرد: هلال‌احمر به عنوان نهادی مردمی،عام المنفعه و بشردوستانه با خدمت رسانی به افراد کم برخوردار و اقشار نیازمند، گام های موثری در زمینه محرومیت زدایی برداشته است.

وی رونمایی از یونیت سیار دندانپزشکی جمعیت هلال احمر فارس را نیز در همین راستا ارزیابی کرد و با اشاره به ارزش ریالی این یونیت سیار به مبلغ۷۰ میلیارد ریال، گفت:این یونیت مجهز به امکانات پیشرفته دندانپزشکی مانند تجهیزات تشخیصی و درمانی است که با هدف ارتقاء سطح بهداشت دهان و دندان اقشار کمتر برخوردار، در کاروان های سلامت جمعیت هلال‌احمر در مناطق محروم و دورافتاده مورد استفاده قرار می گیرد.

گفتنی است، در مراسم رونمایی از یونیت سیار دندانپزشکی جمعیت هلال احمر فارس، خانواده های معظم شهدا و مسئولان این استان حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=111569

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.