• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس؛

افتتاح سه سایت ارتباطی روستایی در شهرستان مُهر

  • کد خبر : 11122
  • 07 آذر 1399 - 19:38
افتتاح سه سایت ارتباطی روستایی در شهرستان مُهر
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس با حضور در شهرستان مُهر، سه سایت ارتباطی روستایی را افتتاح کرد.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس، مهرداد سهرابی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس به اتفاق سید محمد موسوی فرماندار شهرستان مهر از طرح های ارتباطی مناطق شهری، روستایی و جاده ای این شهرستان بازدید کرد و پروژه های ارتباطی شهرستان مهر را افتتاح کرد.
سهرابی در حاشیه این بازدید سه سایت واقع در روستاهای چاهو، زیغان و شهرک امام خمینی شهرستان مهر را افتتاح کرد و گفت: برای احداث این سه سایت بالغ بر پنج میلیارد تومان از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هزینه شده است.
وی افزود: کیفیت ارتباطات همراه اول در ۹ روستای این شهرستان شامل شهرک امام خمینی، جاه بیدو، چاه کبگان، قدمان، قلعه سرگاه، نوآباد، کریم آباد، کارون و چاه دروا نیز با همکاری شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل ارتقا یافته است.
سهرابی همچنین از هوشمند سازی ۹۱ واحد آموزشی در  شهرستان مهر با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان خبر داد و تصریح کرد: علاوه بر توزیع مودم رایگان، این واحدها از اینترنت دو ساله رایگان نیز برخوردار شده اند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس درباره پوشش جاده‌ای محور اتوبان پارسیان_پارس جنوبی گفت: یک سایت جدید از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و توسط اپراتور دوم برای این مسیر احداث شده است که تا پایان آذرماه به بهره برداری می رسد.
وی خاطرنشان کرد: در روستای مزایجان نیز احداث یک سایت جدید در دست اجرا است که در مرحله فوندانسیون است و حد فاصل محور گله‌دار به دارالمیزان نیز نیاز به راه‌اندازی یک سایت ارتباطی دارد که مکان یابی آن انجام شده است و به زودی عملیات احداث آن آغاز می شود.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس با بیان اینکه روستای نرمان در بخش وراوی شهرستان مهر نیز جزو مناطقی بود که در این سفر یک روزه مورد بازدید میدانی قرار گرفت، ادامه داد: با توجه به نگرانی و مطالبات مردم این روستا برای رفع مشکل آنتن دهی نامطلوب، چند نوبت وضعیت پوشش این روستا توسط تیم کارشناسی استان مورد ارزیابی قرار گرفته بود و هر بار نتایج متفاوتی دریافت شده بود و به همین علت به اتفاق فرماندار شهرستان و بخشدار وراوی در این روستا حاضر شدیم و پس از بازدید میدانی از نقاط مختلف روستا مشکل آنتن دهی در این روستا مشهود بود و برای رفع این مشکل قرار شد احداث یک سایت جدید برای نرمان را در برنامه توسعه ارتباطات روستایی استان دنبال کنیم.

وی در پایان از حمایت های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و توجه ویژه استاندار فارس و نمایندگان مردم استان و همچنین تلاش و زحمات همکاران مخابرات استان و شرکت ارتباطات سیار برای افتتاح این پروژه ها تشکر کرد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=11122

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.