• امروز : شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 2 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
2
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس؛

برپایی راهپیمایی حمایت از جبهه مقاومت و محکومیت ترور نصرالله در ۷۰ شهر فارس

  • کد خبر : 111212
  • 10 مهر 1403 - 11:29
برپایی راهپیمایی حمایت از جبهه مقاومت و محکومیت ترور نصرالله در ۷۰ شهر فارس
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس از برپایی راهپیمایی سراسری اعلام حمایت از جبهه مقاومت و حزب‌الله لبنان و محکومیت ترور سیدحسن نصرالله در ۷۰ شهر استان خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ملک‌مکان در گفت‌وگو با خبرنگار سحاب پرس با اعلام این مطلب گفت: راهپیمایی سراسری اعلام حمایت از جبهه مقاومت و حزب‌الله لبنان و محکومیت ترور سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان به صورت سراسری در کل کشور برگزار می‌شود که در استان فارس در تمام شهرستان‌ها یعنی ۳۷ شهرستان و ۷۰ شهر استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این راهپیمایی فردا چهارشنبه، ۱۱ مهرماه در سراسر کشور برگزار خواهد شد، گفت: ساعت برگزاری این راهپیمایی در هر استان و همچنین هر شهرستان استان فارس متفاوت است.

ملک‌مکان با تصریح اینکه راهپیمایی مذکور با چند هدف در سراسر کشور برگزار خواهد شد، گفت: محکوم کردن اقدام رژیم صهیونیستی در ترور دبیرکل حزب‌الله لبنان، اعلام انزجار و تنفر از استمرار جنایات رژیم صهیونیستی و سکوت جامعه جهانی، اعلام حمایت از جبهه مقاومت و به خصوص حزب‌الله لبنان و مردم بی دفاع غزه و درخواست از مسئولان برای انتقام فوری از رژیم صهیونیستی از جمله اهداف برگزاری این راهپیمایی هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس اظهار کرد: این راهپیمایی در شیراز از ساعت ۱۶:۳۰ فردا ۱۱ مهرماه از میدان شهدا آغاز شده و به سمت چهار راه پیروزی، خیابان ۹ دی و حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=111212

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.