• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
9
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لار؛

فرهنگ و ارشاد لار خانه دار می شود

  • کد خبر : 11110
  • 07 آذر 1399 - 15:25
فرهنگ و ارشاد لار خانه دار می شود
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس اعلام داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان و انجمن های فرهنگی و هنری لار به همت دکتر علی آقای علیشیری از خیرین منطقه، صاحب خانه می‌شوند.

مهدی امیدبخش که سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لار نیز می باشد با تقدیر در راستای اولین حرکت خیرخواهانه گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان و انجمن های فرهنگی و هنری لار به همت این خیر ساز منطقه، از این امکان بهره مند می شوند.

مهدی امید بخش با اعلام این خبر افزود: این حرکت خیرانه و بزرگ در راستای امورات قرآنی، مذهبی، فرهنگی و هنری با ساخت مجتمع قرآنی، فرهنگی شهید حاج غلامحسین علیشیری انجام شد.

او اضافه کرد :با تلاش ها و حمایت های مالی خیرین تفاهم نامه ساخت مجتمع قرآنی، فرهنگی امضا شد.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با بیان اینکه مراحل ساخت و تجهیز این مجتمع به اتمام رسیده تصریح کرد: این ساختمان در آبان ماه سال جاری افتتاح و طبق شرایط مورد بهره برداری قرار گرفته است.

مهدی امید بخش با بیان به شرایط تکمیل پروژه اظهار داشت: این مجتمع تشکیل شده از سه طبقه است که طبقه هم کف شامل سه اتاق می باشد و به طور کامل به بخش آموزش، حفظ و مفاهیم قرآن و عترت اختصاص یافته است.

او همچنین ادامه داد: در طبقه فوقانی دو اتاق وجود دارد، که به جهت امور اداری فرهنگ و ارشاد اسلامی لار اختصاص داده خواهد شد.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس عنوان کرد: در طبقه فوقانی دیگر سه اتاق در نظر گرفته شده، که به انجمن های فعال، دارای مجوز با هماهنگی و تایید معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اختصاص داده می شود.

امید بخش همچنین اضافه کرد: مکان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان تا تکمیل مجتمع و احداث ساختمان دائمی به صورت موقت در این مکان خواهد بود.

گفتنی است نصب تابلو اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لار در ورودی خیابان از شرایط این تفاهم نامه است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=11110

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.