• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
8
مخترع بسیجی شیرازی:

در صورت حمایت توان صادرات را داریم

  • کد خبر : 11097
  • 07 آذر 1399 - 11:42
در صورت حمایت توان صادرات را داریم
مخترع بسیجی با بیان اینکه تاکنون هیچ حمایت خاصی از طرح تستر سیم کشی و شبیه ساز سنسورها صورت نگرفته، گفت: درصورت حمایت شرکت ما توان تولید محصول جهت صادرات را نیز علاوه بر تامین نیازهای داخلی دارد.

ابوالحسن صالحی با بیان اینکه با افتخار بسیجی هستم و این هفته را به همه بسیجیان و بسیجی صفتان تبریک می گویم، اظهار داشت: به لطف خدا از سال ۹۶ با اختراع تستر سیم کشی و شبیه ساز سنسورها در شرکت دانش بنیان آسان صنعت صالح پارسه مسقر در مرکز رشد فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز مورد بررسی قرار گرفته و تایید شد .

وی با بیان اینکه تستر سیم کشی و شبیه ساز سنسورها در اداره ثبت اختراع و مالکیت های صنعتی کشور به ثبت رسیده است، عنوان کرد: این دستگاه قابلیت خواندن و پاک کردن کدهای خطا   (دیاگ خودرویی) به منظور مرتفع نمودن عیوب دستگاه های موجود و ارایه دستگاهی با قابلیت های پیشرفته در امر اموزش و عیب یابی در خودرو را دارد .

دبیر کانون نخبگان  پایگاه امیرالمومنین سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز افزود: برای ثبت تستر سیم کشی و شبیه ساز سنسورها ۱۸ ماه تحقیق عملی و کار بر روی خودرو وپروتکل های موجود ارتباطی در خودروهای داخلی و خارجی انجام دادیم و در سال ۹۸ به ثبت رسمی رسید .

وی که دارای سوابق درخشانی همچون مدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز و موسسه آموزش عالی پاسارگاد شیراز، طراحی چندین طرح صنعتی و نظامی از قبیل سیستم ارتباطی وکنترلی به وسیله امواج نور با قابلیت ضدشنود بودن توسط دشمن، طراحی سیستم خشک کن پاششی صنعتی جهت تولید پودر و قرص محصولات کشاورزی جهت استفاده در شرایط بحرانی و جنگ، دستگاه تست سیم کشی و شبیه ساز سنسورها دارای قابلیت دیاگ خودرویی  به صورت لمسی و پرتابل می باشد، تصریح کرد: هزینه های طراحی، ازمایش، برنامه نویسی و مونتاژ تا نهایی شدن محصول تستر سیم کشی و شبیه ساز سنسورها کاربردی را از محل درامد شخصی متقبل شده ام .

رئیس هیت مدیره شرکت دانش بنیان آسان صنعت صالح پارسه درمورد کارایی های تستر سیم کشی و شبیه ساز گفت: کارآیی فوق العاده دستگاه جهت امر آموزش در حیطه  تعمیرات خودرو و مرتفع ساختن نیاز تعمیرکاران تخصصی خودرو، ارزان وکاربردی با قابلیت های متنوع از قبیل تست کامل سلامت سیم کشی تمامی خودرو ها، شبیه سازی سنسورهای خودرو به جهت اطمینان از خراب بودن قطعه به صورت صد درصدی  و سپس تعویض آن،  امکان مشاهده کدهای خطا  و پاک کردن آن ها قابل توجه می باشد .

وی همچنین عنوان کرد: مراکز آموزشی همچون فنی و حرفه ای ها و دانشگاه ها می توانند با بهره گیری از این دستگاه با صرف هزینه ای اندک با اخرین تکنولوژی روز دنیا امر آموزش را داشته باشند .

صالحی درخصوص حمایت های صورت گرفته از طرح وی اظهار داشت: متاسفانه علیرغم پتانسیل و ظرفیت بالای طرح تستر سیم کشی و شبیه ساز، هیچ حمایتی از هیچ سازمان و نهادی صورت نگرفته است .

 وی با اشاره به توان بالای شرکت دانش بنیان آسان صنعت صالح پارسه تصریح کرد: توان تایمن نیاز داخلی در عرصه های مرتبط را داریم تا با این کار ضمن کمک به عرصه تولید و جلوگیری از خروج ارز از کشور، افرادی بسیار را تعلیم داده و آماده راهی شدن به بازار کار می شوند .

دبیر کانون نخبگان  پایگاه امیرالمومنین سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز در پایان گفت: درصورت حمایت می توانیم به اندازه کافی از دستگاه تستر سیم کشی و شبیه ساز سنسورها تولید کرده که علاوه بر نیاز داخل، گوشه چشمی نیز به صادرات داشته باشیم و در سال های بعد در قامت یک صادرکننده در جهان شناخته شویم .

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=11097

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.