• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
11

اخبار پلیس فارس – ۶ آذر ۱۳۹۹

  • کد خبر : 11081
  • 06 آذر 1399 - 17:02
اخبار پلیس فارس – ۶ آذر ۱۳۹۹

کشف  422 تن خوراک دام احتکار شده در “داراب“ جانشین فرماندهی انتظامی استان از کشف ۴۲۲ تن خوراک دام احتکار شده به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در شهرستان “داراب”  خبر داد. سردار “یوسف ملک‌زاده” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی بخش “جنت‌شهر” شهرستان داراب پس از انجام […]

کشف  422 تن خوراک دام احتکار شده در داراب

جانشین فرماندهی انتظامی استان از کشف ۴۲۲ تن خوراک دام احتکار شده به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در شهرستان “داراب”  خبر داد.

سردار “یوسف ملک‌زاده” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی بخش “جنت‌شهر” شهرستان داراب پس از انجام یک سری اقدامات فنی و تخصصی، موفق به شناسایی انبار احتکار خوراک دام و طیور شدند.

وی تصریح کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، تیمی از ماموران به همراه کارشناسان تعزیرات به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان موفق شدند ۲۰۰ تن جو، ۷۷ تن گندم، ۲۵ تن ذرت، ۱۰۰ تن یونجه و ۲۰ تن سبوس کشف کنند.

سردار “ملک‌زاده” با بیان اینکه حسب دستور مقام قضائی انبار مورد نظر پلمب شد، عنوان داشت: برابر اعلام کارشناسان مربوطه، ارزش کالاهای کشف شده ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان با تاکید بر مقابله قاطعانه پلیس با قانون شکنان، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی، تحویل دادسرا شد.

مرد ۴۹ ساله داخل چادر مسافرتی فوت کرد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از فوت فردی ۴۹ ساله به علت گاز گرفتگی در چادر مسافرتی در “شیراز”خبر داد.

سرهنگ “کاووس محمدی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره مرگ مشکوک در یکی از روستاهای شهرستان شیراز، بلافاصله ماموران انتظامی و عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که مردی ۴۹ ساله داخل شرکت معدن و درون چادر مسافرتی در حال استراحت بوده که به علت استنشاق گاز مونوکسید کربن ناشی از روشن کردن پیک‌نیک جان خود را از دست داده است.

سرهنگ “محمدی” با بیان اینکه جسد متوفی تحویل پزشک قانونی شد، از شهروندان خواست برای گرم کردن محیط زندگی خود حتما از وسایل گرمایشی استاندارد استفاده کنند تا شاهد حوادث دلخراش نباشیم.

کشف داروی غیر مجاز در منزل مسکونی

فرمانده انتظامی “شیراز” از کشف انواع قرص و شربت متادون خارجی و غیرمجاز در یک منزل مسکونی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “فرج شجاعی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر دپو داروی غیر مجاز در منزلی در یکی از خیابان‌های “شیراز”، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ “شجاعی” افزود: ماموران کلانتری “۲۰ گل‌سرخ” با انجام اقدامات فنی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل موفق به کشف ۵۲ هزار و ۱۰۰ عدد قرص روانگردان، متادون، ترامادول و ۱۱ لیتر شربت متادون خارجی و غیر مجاز شدند.

فرمانده انتظامی “شیراز” خاطر نشان کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

تشدید طرح کنترل صنوف با پلمب ۱۹ واحد صنفی متخلف در”داراب”

فرمانده انتظامی “داراب” از پلمب ۱۹ واحد صنفی متخلف طی ۴ روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “علیرضا نوشاد” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر گفت: در راستای مقابله با شیوع و گسترش ویروس کرونا و به منظور ساماندهی واحدهای صنفی، مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی طی ۴ روز طرح بازدید از صنوف را اجرا کردند.

وی افزود: ماموران در اجرای این طرح از ۲۶۷ واحد صنفی در سطح شهر بازدید و به ۲۴۸ واحد تذکر داده شد و ۱۹ واحد صنفی دیگر به علت تخلف از مقررات ابلاغی پروتکل‌های بهداشتی، پلمب شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان داراب از استمرار اقدامات کنترلی و طرح‌های نظارتی پلیس برای حفظ سلامت مردم خبر داد و از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نشست فرمانده انتظامی کازرون  با طلا فروشان

نشست فرمانده انتظامی کازرون با متصدیان واحدهای صنفی طلا فروش این شهرستان با هدف پیشگیری از سرقت برگزار شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در این نشست فرمانده انتظامی کازرون بر همکاری تنگاتنگ صنف طلافروشان با پلیس و توجه به هشدارهای انتظامی در جهت پیشگیری از وقوع هرگونه سرقت طلاجات تاکید کرد.

سرهنگ “اسماعیل زراعتیان” هوشیاری فروشندگان طلافروشی‌ها در شناسایی افراد مشکوک را اقدامی موثر در پیشگیری از وقوع سرقت دانست و گفت: در برخورد با این افراد مراتب را سریعا با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارید.

در ادامه این جلسه رئیس اتحادیه و اعضای صنف طلافروشان شهر کازرون با قدردانی از تلاش‌های نیروی انتظامی در تامین امنیت، توجه به هشدارهای پلیس را تضمین کننده امنیت طلافروشان دانستند و بر تعامل هرچه بیشتر با این مجموعه تاکید کردند.

کشف ۵۸ کیلو  تریاک در “لارستان”

فرمانده انتظامی “لارستان” از کشف ۵۸ کیلو تریاک در بیابان‌های اطراف یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “داود امجدی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: مأموران انتظامی “لارستان” با اقدامات فنی و تخصصی از خبری مبنی بر دپو مقداری مواد مخدر در بیابان‌های اطراف یکی از روستاهای آن شهرستان مطلع شدند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه پس از هماهنگی قضائی مأموران انتظامی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند، عنوان داشت: در پاکسازی از آن مکان، ۵۸ کیلو تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در مسیر رودخانه زیر سنگ‌ها دپو شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی “لارستان” عنوان داشت: تلاش برای دستگیری قاچاقچیان و صاحبان بار کماکان ادامه دارد.

توقیف کامیون حامل ۱۰ میلیارد کالای قاچاق

فرمانده انتظامی “کوار” از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش  10 ملیارد ریال خبر داد.

سرهنگ “علی بابایی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: ماموران پلیس آگاهی  “کوار” در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان، به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ “بابایی” تصریح کرد: ماموران انتظامی موفق شدند در بازرسی از آن خودرو، ۴۴۰ عدد ساعت مچی هوشمند و معمولی، ۲ دستگاه آبمیوه‌گیری، ۳ دستگاه سرخ کن، جارو برقی و ماشین لباسشویی خارجی قاچاق را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کوار با بیان اینکه در همین رابطه یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، افزود: ارزش این محموله برابر نظر کارشناسان، ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

دستگیری ادمین صفحه اراذل و اوباش

فرمانده انتظامی شهرستان “فسا” از شناسایی و دستگیری جوان ۲۰ ساله به اتهام ایجاد و مدیریت صفحه شرارت در فضای مجازی خبر داد.

سرهنگ “محمدهاشم قسام” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد:   کارشناسان پلیس فتا شهرستان فسا با رصد فضای مجازی، صفحه اینستاگرامی را شناسایی کردند که ادمین آن اقدام به تبلیغ شرارت و ناامنی می‌کرد.

سرهنگ “قسام” با بیان اینکه کارشناسان پلیس فتا موفق شدند با اقدامات فنی ادمین پیج را شناسایی و وی را دستگیر کنند، گفت: برخورد با عاملان سلب آرامش و ناامنی در فضای مجازی در دستور کار پلیس قرار دارد و همواره با اینگونه افراد برخورد قانونی خواهد شد.

پلمب ۱۲ واحد صنفی متخلف در “استهبان”

فرمانده انتظامی “استهبان” از پلمب ۱۲ واحد صنفی متخلف در اجرای طرح پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و سلامت شهروندان در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “حسین اکبرپور” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: با اجرای طرح مشترک اداره نظارت بر اماکن عمومی و شبکه بهداشت و اصناف شهرستان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، از تعدادی واحد صنفی بازدید به عمل آمد.

سرهنگ “اکبرپور” تصریح کرد: در اجرای این طرح، ۱۲ واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت مصوبات ستاد پیشگیری از بیماری کرونا با دستور مقام قضائی پلمب شدند.

۱۷ واحد صنفی متخلف در “ممسنی” پلمب شد

فرمانده انتظامی شهرستان “ممسنی” از اجرای طرح تشدید، کنترل و نظارت بر اصناف و پلمب ۱۷ واحد صنفی متخلف خبر داد.

سرهنگ “محمد نیکبخت” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، افزود: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان با هدف ارتقاء امنیت در جامعه صنفی و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و همچنین ارزیابی میزان پایبندی اصناف به قوانین و مقررات، با همکاری شبکه بهداشت و درمان طرح تشدید، کنترل و نظارت را اجرا کردند.

سرهنگ “نیکبخت” افزود: در این طرح مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی و کارشناسان شبکه بهداشت به صورت محسوس و نامحسوس از ۵۸ واحد صنفی بازدید و ۱۷ واحد را به علت عدم رعایت قوانین و مقررات و نداشتن پروانه کسب پلمب کردند.

کاشف تقلبی داروی ضد کرونا در”فیروزآباد” دستگیر شد

فرمانده انتظامی “فیروزآباد” از دستگیری کاشف تقلبی و فروشنده داروی ضد کرونا در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ “مهدی جوکار” در تشریح این خبر گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه فردی به هویت معلوم در فضای مجازی به صورت گسترده اقدام به تبلیغ در خصوص کشف داروی ضد کرونا و فروش آن به شهروندان می‌کند که با توجه به اهمیت موضوع، مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ “جوکار” افزود: مأموران انتظامی شهرستان “فیروزآباد” با انجام کارهای اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی، هویت متهم را شناسایی و پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی، وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم، ۴ لیتر مایع دست ساز داروی کرونای تقلبی کشف شد، از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص توزیع و نگهداری اینگونه کالاها را از طریق تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت به دستگیری متخلفان در سریعترین زمان ممکن اقدام شود.

کشف ۱۰۳ کیلو تریاک در”نی‌ریز”

فرمانده انتظامی “نی‌ریز” گفت: با تلاش مأموران انتظامی این شهرستان، در یک عملیات ضربتی ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۱۰۳ کیلو تریاک کشف شد.

سرهنگ “سید‌محمد یوسفی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: مأموران انتظامی “نی‌ریز” هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان، در یک عملیات ضربتی به ۲ دستگاه کامیون و سواری سمند مشکوک و آنها را برای بررسی بیشتر توقیف کردند.

سرهنگ “یوسفی” با بیان اینکه در بازرسی از کامیون ۶۰ کیلو و ۷۰۰ گرم و سواری سمند نیز ۴۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک (جمعا ۱۰۳ کیلو تریاک) کشف شد، افزود: در این خصوص ۲ نفر قاچاقچی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف دستگاه گنج یاب  قاچاق میلیاردی در”آباده

فرمانده انتظامی “آباده” از کشف یک دستگاه گنج یاب قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “خسرو رزمجویی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی اطلاع واصله توسط شهروندان به مامورین کلانتری “سورمق” مبنی بر اینکه افرادی در یک منزل قدیمی و غیر قابل سکونت اقدام به حفاری غیر مجاز می‌کنند که بلافاصله موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ “رزمجویی” خاطر نشان کرد: ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند در بازرسی از آن مکان، یک دستگاه گنج یاب خارجی قاچاق را کشف کنند.

وی با بیان اینکه در این خصوص ۴ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند، تصریح کرد : کارشناسان ارزش دستگاه مکشوفه را ۲ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=11081

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.