• امروز : یکشنبه - ۸ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Sunday - 29 September - 2024
0
مدیرعامل شرکت گاز استان فارس؛

‌ برگزاری بیش از ۴۰ مورد میز خدمت و اردوی جهادی شرکت گاز فارس

  • کد خبر : 110735
  • 08 مهر 1403 - 18:24
‌ برگزاری بیش از ۴۰ مورد میز خدمت و اردوی جهادی شرکت گاز فارس
مدیرعامل شرکت گاز فارس اعلام شد: در ۶ ماه نخست امسال ۱۳ مورد اردوی جهادی، ۱۷ مورد میز خدمت عمومی و ۱۲ مورد میز خدمت تخصصی در نقاط مختلف استان برگزار شد.

وحید بهفر امروز، ۸ مهرماه با بیان اینکه در راستای پاسخگویی به سؤالات و حل مشکلات مردم با حضور در میز خدمت مستقر در نماز جمعه شهر شیراز و در دیدار چهره به چهره با مردم در جریان اهم مشکلات قرار گرفته و درصدد رفع مشکلات آن‌ها هستیم، گفت: حتما مدیران زیرمجموعه شرکت گاز نیز به صورت دوره‌ای در میز های خدمت در شهرهای تابعه حضور پیدا کرده و پاسخگوی مردم و مشترکان هستند.

وی بیان کرد: علاوه بر ملاقات‌های حضوری در مناسبت‌های مختلف به صورت دوره‌ای و مشخص از طرق مختلف از جمله برگزاری میز خدمت جمعه‌ها در مصلی‌های نماز جمعه، حضور در سامانه سامد، سفرهای رسمی و غیر رسمی به شهرستان‌ها بی‌واسطه با مردم در ارتباط بوده‌ایم.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس با بیان اینکه در ۶ ماه نخست امسال ۱۳ مورد اردوی جهادی، ۱۷ مورد میز خدمت عمومی و ۱۲ مورد میز خدمت تخصصی در نقاط مختلف استان برگزار شده است، افزود: مردم ولی نعمتان ما هستند و تمامی فعالیت‌های جهادی و میزهای خدمت در راستای مرتفع کردن مشکلات ایشان است.

بهفر با تصریح اینکه علاوه بر بهره‌مند شدن مردم از اقدامات زیرساختی شرکت در پهنه فارس در هفته دولت، چهار اردوی جهادی در راستای خدمت‌رسانی به مناطق محروم، روستایی و حاشیه نشین، دو میز خدمت تخصصی با هدف پیگیری و تسریع در رفع مشکلات مراکز تولیدی، خدماتی و صنعتی و ۱۰ میز خدمت عمومی در محل مصلی نماز جمعه، مناطق محروم و روستایی با هدف رفع مشکلات اجرا شد.

وی تصریح کرد: رسیدگی به مسائل مشترکان، همواره به عنوان یک اولویت بسیار مهم در دستور کار قرار دارد و تلاش ما بر این است در حد ظرفیت قانونی پاسخگوی درخواست‌های مردم باشیم و در پیشبرد و تسهیل امور مشترکان اقدامات به گونه‌ای مؤثر انجام شود.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز فارس، بهفر با تصریح بر ضرورت برپایی میزهای خدمت عمومی و تخصصی در نقاط دور از مرکز استان اظهار امیدواری کرد: در فواصل مختلف این برنامه‌ها به ‌صورت منظم و سلسه‌وار و بدون وقفه انجام شود تا خواسته‌ها و مطالبات بی‌واسطه دریافت و در صورت لزوم دستورات لازم جهت رفع مشکلات صادر شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=110735

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.