• امروز : یکشنبه - ۸ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Sunday - 29 September - 2024
0

شهادت سید مقاومت، نابودی صهیونیست‌ها را تسریع می‌کند

  • کد خبر : 110683
  • 08 مهر 1403 - 11:27
شهادت سید مقاومت، نابودی صهیونیست‌ها را تسریع می‌کند
عضو جامعه اساتید حوزه‌های علمیه فارس ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی بیان کرد: صهیونیست‌ها گمان می‌کنند اگر افراد شاخص و رهبران را به شهادت برساند کار تمام خواهد شد در حالی که مسیر مقاومت و نابودی صهیونیست‌ها با سرعت بیشتری پیش خواهد رفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین امین رصاف در گفت‌وگو با خبرنگار سحاب پرس، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: آن چیزی که باید به آن توجه کرد این است که دشمن با دستپاچگی فراوان ضعف‌های شدیدی که در درون دارد را پنهان کرده و با ترورهای کور تلاش دارد که خود را نجات دهد و شرایطی ایجاد کند که آمریکا و غرب مجبور به حمایت‌های بیشتری باشند و البته زمینه اجرای حکم نتانیاهو فراهم نشود.

وی ادامه داد: نتانیاهو با تلاش زیاد سعی دارد مشکلات داخلی و تظاهراتی که بر علیه وی است را کنترل کند، لذا دست به این اقدامات و ترورها می‌زند.

رصاف با تاکید بر اینکه در حقیقت پایان صهیونیست‌ها نزدیک است، گفت: رژیم صهیونیستی گمان می‌کند اگر افراد شاخص و رهبران را به شهادت برساند کار تمام می‌شود در حالی که دقیقاً برعکس خواهد شد.‌ طبق اعتقادات ما شهدا زنده هستند. اگر شهید سلیمانی به شهادت رسید، روح شهید زنده است. بعد از شهید سلیمانی هزاران سلیمانی جان گرفتند و تربیت شدند و مسیر مقاومت با سرعت بیشتری پیش رفت.

داغ شهادت سیدحسن نصرالله آرام نمی‌شود 

وی افزود: قطعاً امروز تفکر سید حسن نصرالله تکثیر شد و قطعاً خون این شهید سرعت پیشروی در نابودی اسرائیل را بیشتر خواهد کرد؛ مردم مسلمان و آزادی‌خواه در اقصی نقاط جهان به شدت به سید حسن نصرالله علاقه‌مند بودند برای آن‌ها این داغ آرام نمی‌شود و انتقام خواهند گرفت.

مدرس سطوح عالی حوزه علمیه قم با بیان اینکه ایران و آزادی‌خواهان و مسلمانان دنیا حمایت‌های خود از مظلومین افزایش خواهند داد، گفت: آسایشی که رژیم صهیونیستی به دنبال آن است در واقع یک خواب آشفته است و زمانی فرا خواهد رسید که صهیونیست‌ها یک خواب راحت نخواهند داشت.

رصاف افزود: اتفاقی که رخ داد برای ما جانکاه، تلخ و غم‌انگیز است اما هزاران برابر برای صهیونیست‌ها و همدستانش سخت‌تر و گران‌تر تمام خواهد شد.

رژیم صهیونیستی بویی از فرهنگ و تمدن نبرده است 

وی این حمله را جوابی به همه کم کاری‌های مسلمانان دانست و گفت: اگر رژیم صهیونیستی از غزه گذشت به لبنان رسید و اگر از لبنان گذشت به سایر کشورها نیز رحم نخواهد کرد. در واقع ما در جنگ تمام عیاری با صهیونیست‌ها هستیم و آن‌ها می‌دانند که کشور ما یک کشور تمدن‌ساز است و اهل کشورگشایی نیست اما با فکر، اندیشه و تمدن‌ به دنبال سیطره تمدنی خود است. رژیم صهیونیستی از فرهنگ و تمدن بویی نبرده است و دشمن اصلی خود را ایران می‌داند.

رصاف اظهار کرد: برای همه ملت روشن شده است که با حکم ولی فقیه باید قیام کنند و با هر چه که در توان دارد باید برای دفاع از مردم غزه، لبنان و نابودی این رژیم کودک‌کش به میدان بیایند. امروز این حکم، حکم شرعی و قطعی است و کسی نباید از آن طفره رود.

وی بیان کرد: هر کسی با هر ظرفیت و توانی که دارد باید قیام کند تا در همه دنیا هسته‌های مقاومت شکل بگیرند و این هسته‌های مقاومت با اتحاد و رهبری مقام معظم رهبری(مدظله) در راه نابودی صهیونیست‌ها قدم بردارند که اگر کوتاه بیاییم رژیم صهیونیستی تجاوزات خود را بسیار گسترده خواهد کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=110683

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.