• امروز : یکشنبه - ۸ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Sunday - 29 September - 2024
0
رئیس جهاددانشگاهی فارس؛

مهلت شرکت در پنجمین جشنواره ملی «شعر باران» تمدید شد

  • کد خبر : 110681
  • 08 مهر 1403 - 12:22
مهلت شرکت در پنجمین جشنواره ملی «شعر باران» تمدید شد
رئیس جهاددانشگاهی فارس از تمدید مهلت شرکت در پنجمین جشنواره ملی «شعر باران» تا پایان مهرماه جاری ویژه دانشجویان سراسر کشور خبر داد.

امیرحسین استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار سحاب پرس با اعلام این خبر گفت: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید برای اینکه دانشجویان بتوانند آثار جدیدتری را ارسال کنند، مهلت شرکت در پنجمین جشنواره ملی «شعر باران» را تا پایان مهرماه جاری تمدید کردیم.

وی با یادآوری اینکه جشنواه شعر باران برای دانشجویان سراسر کشور هر ساله توسط جهاددانشگاهی فارس برگزار می‌شود، افزود: این جشنواره در سال جاری برای نخستین بار در دو بخش زبان فارسی و زبان غیرفارسی برای دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

استقلال بیان کرد: در بخش زبان فارسی اشعار باید در دو بخش سنتی و نو و در قالب‌های ترانه، سرود و تصنیف و در بخش زبان غیرفارسی، اشعار باید به دو زبان انگلیسی یا عربی بوده و ترجمه از زبان فارسی به انگلیسی و عربی باشند.

رئیس جهاددانشگاهی فارس ضمن گرامیداشت یاد شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) گفت: از آنجا که در آستانه ۴ آبان‌ماه، دومین سالروز حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) هستیم، یک بخش ویژه حضرت شاهچراغ(ع) هم به این جشنواره اضافه کردیم.

وی، قرآن و اهل بیت(ع)، آرمان‌خواهی توحیدی، پایداری اسلامی و استکبارستیزی، شهید جمهور و شهدای خدمت و مضامین را از محورهای دیگر این جشنواره ملی برشمرد و گفت: اطلاعات جشنواره در سایت جهاددانشگاهی به آدرس fars.acecr.ac.ir و همچنین آدرس Roytab.ir/sherebaran۵ قرار دارد.

استقلال اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به آدرس cul.fr@acecr.ac.ir و یا roytab.ir/Default/GenerateForm/۴۱۹ و یا به شماره ۰۹۰۳۸۱۳۵۹۳۹ در پیام‌رسان ایتا ارسال کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=110681

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.