• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
8
مدیرکل ثبت فارس در راستای حفظ سلامت شهروندان گفت:

رسیدگی و پاسخگویی از طریق سامانه‌های الکترونیکی انجام می‌گیرد

  • کد خبر : 11056
  • 05 آذر 1399 - 7:03
رسیدگی و پاسخگویی از طریق سامانه‌های الکترونیکی انجام می‌گیرد

مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس ضمن اشاره به طراحی سامانه sanad.sabtfars.ir ،جهت رسیدگی و پاسخگویی غیر حضوری به درخواست های ثبتی مراجعین عنوان داشت: براساس برنامه ریزی صورت پذیرفته متقاضیان استفاده از خدمات ثبتی بدون مراجعه به ادارات بدون مراجعه به ادارات ثبت با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن امور ثبتی […]

مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس ضمن اشاره به طراحی سامانه sanad.sabtfars.ir ،جهت رسیدگی و پاسخگویی غیر حضوری به درخواست های ثبتی مراجعین عنوان داشت: براساس برنامه ریزی صورت پذیرفته متقاضیان استفاده از خدمات ثبتی بدون مراجعه به ادارات بدون مراجعه به ادارات ثبت با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن امور ثبتی خویش را دنبال نموده و ادارات ثبت اسناد و املاک با استفاده از پتانسیل های موجود ضمن رسیدگی به درخواست های متقاضیان به صورت غیر حضوری صحت و سلامت مردم شریف استان در مبارزه با ویروس منحوس کرونا و حل معضلات ثبتی جامعه را فراهم سازند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک فارس سید مهدی هاشمی با اشاره به ارائه خدمات غیر حضوری ادارات تابعه ثبتی این اداره کل این امر را منطبق با سیاست های تحول گرایانه قوه قضاییه و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور دانست و خاطر نشان ساخت: با توجه به شرایط موجود، مصوبات ستاد کرونا و لزوم ارائه خدمات به صورت غیر حضوری سامانه https://sanad.sabtfars.ir توسط کارشناسان فناوری اطلاعات این اداره کل راه اندازی گردیده است.
وی ابراز داشت: هدف از طراحی سامانه فوق حفظ سلامت شهروندان و امکان ارتباط مستقیم و بر خط مراجعین به صورت غیر حضوری با بخش های ارائه خدمت در ادارات ثبت می باشد و شخص متقاضی قادر خواهد بود با استفاده از رایانه شخصی خود، گوشی همراه و یا کافی نت و ورود اطلاعات شخصی و هویتی درخواست خود را ثبت نموده و تمامی مراحل بدون نیاز به حضور متقاضی از طریق ارسال پیامک به تلفن همراه وی ارسال خواهد شد.
مدیر کل ثبت فارس افزود: پیش از این و در ماه های ابتدایی سال جاری نیز با هدف ارائه خدمات غیر حضوری به مراجعین استعلامات ادارات امور مالیاتی و شهرداری ها از طریق دفاتر اسناد رسمی به صورت الکترونیکی ارسال وپاسخ نیز به صورت بر خط در یافت گردیده وبه منظور کاهش حجم مراجعات اشخاص به ادارات اجرای اسناد رسمی و دسترسی آسانتر دریافت خدمات، صدور اجراییه جهت وصول مطالبات اشخاص حقیقی و حقوقی از طریق دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق صورت پذیرفته و تمامی ابلاغیه های اجرایی به صورت الکترونیک می باشد.
هاشمی تصریح نمود: برنامه ریزی صورت پذیرفته تا متقاضیان استفاده از خدمات ثبتی بدون مراجعه به ادارات با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن امور ثبتی خویش را پیگیری نموده و ادارات ثبت اسناد و املاک با استفاده از پتانسیل های موجود و سامانه های طراحی گردیده ضمن رسیدگی به درخواست های متقاضیان به صورت غیر‌ حضوری ضامن صحت و سلامت مردم شریف استان در مبارزه با ویروس منحوس کرونا و حل معضلات ثبتی جامعه باشند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=11056

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.