• امروز : شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
0
در جشنواره شهید رجایی استان فارس اختصاص یافت؛

کسب رتبه برتر دانشگاه علوم پزشکی شیراز در شاخص کیفیت ارائه خدمت در میز خدمت حضوری و الکترونیکی

  • کد خبر : 110540
  • 07 مهر 1403 - 13:10
کسب رتبه برتر دانشگاه علوم پزشکی شیراز در شاخص کیفیت ارائه خدمت در میز خدمت حضوری و الکترونیکی
دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر اساس نتایج حاصل از ارزیابی عملکرد سال 1402 دستگاه های اجرایی استان در جشنواره شهید رجایی استان فارس، رتبه برتر در شاخص «کیفیت ارائه خدمت در میز خدمت حضوری و الکترونیکی» را کسب کرد.

به گزارش سحاب پرس، در این آئین از دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای کسب رتبه برتر در شاخص «کیفیت ارائه خدمت در میز خدمت حضوری و الکترونیکی» جشنواره استانی شهید رجایی سال ۱۴۰۲ تقدیر شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه درباره این آیین گفت: جشنواره شهید رجایی به طور سالانه با هدف شناسایی و تقدیر از عملکرد دستگاه‌ هایی که بیشترین تلاش را در پیاده‌ سازی نقشه راه اصلاح نظام اداری داشته ‌اند، برگزار می ‌شود.
دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» افزود: عملکرد دستگاه‌ ها بر اساس منویات و دستورالعمل ‌های ابلاغی مقام معظم رهبری، رئیس‌ جمهور، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شیوه نامه ‌های سازمان اداری و استخدامی کشور و دیگر دستگاه‌ های ارزیاب، در دو محور شاخص ‌های عمومی و اختصاصی، زیر نظر استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، مورد ارزیابی قرار می ‌گیرد.
او ضمن قدردانی از تلاش شبانه ‌روزی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، ابراز امیدواری کرد تا همچون گذشته شاهد کسب موفقیت ‌های بیشتر دانشگاه در عرصه ‌های مختلف باشیم.
در ادامه این آئین، از دکتر «سالار خواجه پور» مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان کارمند نمونه استان فارس در سال ۱۴۰۲ نیز، تقدیر شد.
این آیین با حضور استاندار و معاونان استانداری فارس، همچنین رؤسا، مدیران و کارشناسان دستگاه‌ ها و سازمان‌ های اجرایی استان برگزار شد.
پایان خبر

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=110540

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.