• امروز : شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
0
در بازدید از پروژه مجتمع خدمات آموزشی، فرهنگی و رفاهی شهروند شهرداری شیراز مطرح شد؛

تقویت حوزه آموزشی و رفاهی کارکنان شهرداری شیراز/ اجرای مجتمع خدمات آموزشی، فرهنگی و رفاهی شهروند تا پایان سال جاری به پایان می‌رسد

  • کد خبر : 110499
  • 07 مهر 1403 - 12:29
تقویت حوزه آموزشی و رفاهی کارکنان شهرداری شیراز/ اجرای مجتمع خدمات آموزشی، فرهنگی و رفاهی شهروند تا پایان سال جاری به پایان می‌رسد
مسعود زارعی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر و علی فراشاییان معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری شیراز با همراهی جمعی مدیران این حوزه شهری در بازدید از پروژه مجتمع خدمات آموزشی، فرهنگی و رفاهی شهروند شهرداری شیراز بر اتمام این مجتمع تا پایان سال جاری و تقویت حوزه رفاهی و آموزشی تأکید کردند.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، مسعود زارعی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر و علی فراشاییان معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری شیراز در بازدید از پروژه مجتمع خدمات آموزشی، فرهنگی و رفاهی شهروند شهرداری شیراز بر اتمام این مجتمع تا پایان سال جاری و تقویت حوزه رفاهی و آموزشی تأکید کردند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز در این از اراده شهردار این کلان‌شهر در تکمیل این مجتمع که سالیان متمادی بلاتکلیف مانده، خبر داد.

وی با اشاره به بیان اینکه این مجتمع در بازدید اخیر در ۶ ماه گذشته وضعیت ناخوشایندی داشت، افزود: برنامه‌ریزی و اقداماتی که در راستای اتمام این پروژه انجام‌شده که تکمیل ابنیه و محوطه‌سازی تا پایان مهر به اتمام و فاز دوم را نیز انجام دهیم.

مسعود زارعی با تصریح بر اراده و جدیت در تکمیل این پروژه تصریح کرد: شهرداری شیراز تاکنون در حوزه‌های زیرساختی سازمان‌های دیگر اقدامات متعددی انجام داده است، حال اینکه این پروژه می‌تواند در حوزه زیرساختی رفاهی و آموزشی کارکنان خود نقش بسزایی را ایفا کند و به نقطه قابل قبولی درراستای افزایش انگیزه خانواده بزرگ شهرداری برسیم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری شیراز نیز از تأکید شهردار شیراز بر ارائه خدمات بهتر به خانواده بزرگ شهرداری شیراز در حوزه‌های آموزشی و رفاهی خبر داد.

علی فراشاییان ابراز امیدواری کرد: از پروژه مجتمع خدمات آموزشی، فرهنگی و رفاهی شهروند شهرداری شیراز تا آخر سال جاری به اتمام برسد و این مکان به‌عنوان یک فضای آموزشی، فرهنگی و رفاهی در خدمت‌رسانی بهتر انجام برسد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=110499

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.