• امروز : شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
1

کسب رتبه برتر کانون فارس در جشنواره شهید رجایی در شاخص ترویج و توسعه فرهنگ عفاف و حجاب

  • کد خبر : 110438
  • 07 مهر 1403 - 10:10
کسب رتبه برتر کانون فارس در جشنواره شهید رجایی در شاخص ترویج و توسعه فرهنگ عفاف و حجاب
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس در جشنواره شهید رجایی موفق به کسب رتبه برتر در شاخص ترویج و توسعه فرهنگ عفاف و حجاب شد و به عنوان یکی از دستگاه‌های اجرایی پیشرو در این عرصه مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش سحاب پرس، مراسم بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی در سالن شهید امامی استانداری فارس برگزار شد.

این جشنواره که به منظور معرفی و تقدیر از دستگاه‌های برتر در زمینه ارتقای عملکرد و توسعه نظام اداری  بود؛ با حضور دکتر محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس، و جمعی از مدیران و کارمندان دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.

علی خواجه‌نژادیان، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، با افتخار از کسب رتبه برتر این کانون در شاخص ترویج و توسعه فرهنگ عفاف و حجاب در سال ۱۴۰۲ خبر داد و افزود: جشنواره شهید رجایی با هدف رقابتی سالم میان دستگاه‌های اجرایی استان، به منظور شناسایی و قدردانی از برترین‌ها در عرصه خدمت‌رسانی، هر ساله برگزار می‌شود و کانون فارس امسال نیز در زمره دستگاه‌های برتر در شاخص ترویج و توسعه فرهنگ عفاف و حجاب در فرایند ارزیابی‌عملکرد دستگاه‌های‌اجرایی قرار گرفت.

خواجه نژادیان گفت: این موفقیت حاصل تلاش خستگی‌ناپذیر همکاران ما در کانون و توجه ویژه به نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب به عنوان یکی از ارزش‌های اساسی جامعه اسلامی است.

وی افزود: ما در کانون پرورش فکری به ترویج این ارزش‌ها در میان کودکان و نوجوانان به عنوان نسل آینده‌ساز، توجه ویژه‌ای داریم و از این که در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان، این تلاش‌ها مورد تقدیر قرار گرفته است، خرسندیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس در ادامه افزود: کسب این عنوان نشان‌دهنده تعهد ما به ارتقاء فرهنگ عمومی و نقش‌آفرینی موثر در ترویج آموزه‌های دینی و ملی است؛ و امیدواریم در سال‌های آینده نیز با اتکا به تلاش همکاران دلسوزمان و همراهی خانواده‌ها، بتوانیم در مسیر خدمت‌رسانی به جامعه گام‌های بلندتری برداریم.

لازم‌به‌ذکر است در بخشی از لوح تقدیر جشنواره شهید رجایی آمده است:

به پاس تلاش‌های صادقانه و اقدامات اثرگذار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس در ترویج و توسعه فرهنگ عفاف و حجاب، در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ دستگاه‌های اجرایی استان، از همت والا و تلاش خالصانه مجموعه همکاران محترم آن دستگاه تقدیر و تشکر به عمل می‌آید.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=110438

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.