• امروز : شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
0

دیدار مدیر مخابرات منطقه فارس با فرمانده سپاه فجر استان فارس

  • کد خبر : 110375
  • 03 مهر 1403 - 22:45
دیدار مدیر مخابرات منطقه فارس با فرمانده سپاه فجر استان فارس
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس مدیر مخابرات منطقه فارس ضمن حضور در سپاه فجر استان با سردار بوعلی فرمانده استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه فارس، مهندس محمودی مدیر منطقه در این دیدار ضمن اشاره به بیانات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام راحل (ره) که فرمودند(( اگر سپاه نبود کشور هم نبود)) اظهار داشت : نقش سپاه پاسداران در پایداری کشور و مقابله با انواع هجمه های داخلی و خارجی دشمن در طول تاریخ پر برکت جمهوری اسلامی بر همگان واضح و مبرهن است.

مدیر مخابرات منطقه فارس ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس بیان داشت: هشت سال دفاع مقدس و شهدای بسیاری که مردم عزیزمان تقدیم ایران و انقلاب کردند ما را برا همیشه مدیون خون این شهیدان کرده است و بر خود واجب می دانیم که برای ادای دین به این بزرگوران ، سکان خدمت را که اکنون در دست داریم به بهترین شکل اداره و به مردم بزرگوار استان با سعی و تلاش مداوم خدمت کنیم.

مهندس محمودی با تاکید بر این نکته که کارکنان مخابرات منطقه فارس نیز خود را سربازان میهن می دانند، افزود: در همین راستا مخابرات منطقه آمادگی کامل جهت واگذاری و راه اندازی فیبر نوری نیروهای مسلح و همکاری های بیشتر را دارد.

در ادامه سردار بوعلی، فرمانده سپاه فجر استان ضمن تقدیر از عملکرد مخابرات منطقه فارس اظهار داشت: آرزوی موفقیت برای مجموع بزرگ مخابرات را داریم چرا که موفقیت شما منجر به رشد و سربلندی کشور می شود.

فرمانده سپاه فجر ضمن تبریک انتصاب مدیر منطقه فارس بیان داشت: امید است شاهد رشد بیش از پیش ارتباطات در استان فارس و شیراز باشیم همه ما  خود را خدمتگذار ملت می دانیم و گره گشایی از مشکلات مردم، لطف خداوند است به ما که موجب عزت می شود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=110375

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.