• امروز : جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Friday - 27 September - 2024
0

درخشش شرکت عمران صدرا در جشنواره شهید رجایی برای دومین سال متوالی

  • کد خبر : 110295
  • 06 مهر 1403 - 19:48
درخشش شرکت عمران صدرا در جشنواره شهید رجایی برای دومین سال متوالی
شرکت عمران شهر جدید صدرا برای دومین سال متوالی به عنوان دستگاه برگزیده استان فارس، در بیست و هفتمین جشنواره‌ شهید رجایی انتخاب شد و از تلاش‌های مهدی پوربهی مدیر عامل سابق این شرکت و همکاران وی تقدیر شد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی شرکت عمران صدرا؛ در این جشنواره بر اساس نتایج حاصل از ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ دستگاه های اجرایی استان در شاخص «کسب رضایت مردم»، شرکت عمران شهر جدید صدرا رتبه برتر را کسب کرد.
لوح تقدیر این مقام ارزشمند و تندیس جشنواره شهید رجایی توسط محمد هادی ایمانیه، استاندار و رئیس ستاد جشنواره شهید رجایی استان فارس و محسن پاپری زارعی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دبیر ستاد جشنواره شهید رجایی استان فارس به جعفر زاهدی دره‌شوری سرپرست شرکت عمران شهر جدید صدرا، اهدا شد.
سرپرست شرکت عمران شهر جدید صدرا در حاشیه این جشنواره در گفتگو با خبرنگاران گفت: با توجه به ماموریت‌های بزرگی که در اهداف سازمانی و عملکردی شرکت عمران صدرا پیش بینی شده است، از اعضای محترم هیئت مدیره، معاونان و کارشناسان و همه مجموعه شرکت عمران صدرا به ویژه مهندس پوربهی مدیر عامل سابق این شرکت که برای تحقق این اهداف و ارتقای شاخص‌های عمومی و اختصاصی، به شکل جهادی و شبانه روزی تلاش کردند، تشکر می کنم.
جعفر زاهدی دره‌شوری افزود: امیدواریم در شرکت عمران شهر جدید صدرا با ایجاد یک مجموعه منظم و یادگیرنده، الگویی از مدل حکمرانی ایرانی اسلامی اصیل را پیاده‌سازی کرده و الگوی خوبی را در خدمت‌رسانی به مردم و توسعه و اعتلای شهر به تمام سازمان‌ها و سایر شهرهای جدید ارائه دهیم.
او با تقدیر از تلاش‌های شبانه ‌روزی و پیگیری مستمر واحد ارزیابی عملکرد و همکاران خود در شرکت عمران شهر جدید صدرا، ابراز امیدواری کرد: شاهد کسب موفقیت‌های بیشتر شرکت عمران صدرا در عرصه خدمات‌رسانی به مردم باشیم و برگ‌های زرین دیگری در کتاب افتخارات این شرکت ثبت شود.
شایان ذکر است؛ شرکت عمران شهر جدید صدرا در سال گذشته و در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی استان فارس نیز توانسته بود در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی به عنوان دستگاه برگزیده در بخش «بیشترین رشد و جهش در عملکرد» و دستگاه برتر در شاخص«توسعه و ترویج فرهنگ نماز» انتخاب شود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=110295

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.