• امروز : جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Friday - 27 September - 2024
0
شهردار شیراز؛

رشادت‌های دفاع مقدس برای نسل امروز تبیین شود / مترو شیراز سال آینده به کلبه سعدی می‌رسد

  • کد خبر : 110284
  • 06 مهر 1403 - 17:24
رشادت‌های دفاع مقدس برای نسل امروز تبیین شود / مترو شیراز سال آینده به کلبه سعدی می‌رسد
شهردار شیراز با بیان اینکه آرامش و امنیت امروز کشورمان به برکت خون شهیدان است، گفت: همه ما وظیفه داریم رشادت‌های دلاورمردان عرصه ایثار و ازخودگذشتگی را برای نسل جدید تشریح و تبیین کنیم.

محمدحسن اسدی امروز، ۶ مهرماه در آیین گرامیداشت هفته غرورآفرین دفاع مقدس که در گلزار شهدای شهرک سعدی برگزار شد، به مقام شامخ بزرگمردان عرصه ایثار و فداکاری ادای احترام کرد.

 وی با بیان اینکه امروز کشور ما مدیون قطره قطره خون شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های مغززشان است، گفت: اگر امروز همه ما در آرامش هستیم و کشور در ثبات امنیتی به سر می‌برد به برکت خون شهیدان است و همه ما وظیفه داریم رشادت‌های دلاورمردان عرصه ایثار و ازخودگذشتگی را برای نسل جدید تشریح و تبیین کنیم.

شهردار شیراز بر ضرورت صیانت از آرمان‌های شهدا و یادآوری دوران دفاع مقدس تأکید و بیان کرد: وقتی که می‌بینیم در دوران دفاع مقدس با ازخودگذشتگی و ایثار فرزندان این مرزوبوم حتی ذره‌ای از خاک وطن را از دست نداده‌ایم، قطعاً در عرصه‌های دیگر نظیر جنگ اقتصادی هم تحت زعامت رهبر معزز انقلاب اسلامی می‌توانیم شاهد پیروزی ملت شریف ایران باشیم.

اسدی دفاع مقدس را الگویی ارزشمند و ماندگار برای همه نسل‌ها خصوصا عرصه مدیریتی قلمداد کرد و افزود: با همین رویکرد و به عنوان سرباز کوچک این نظام و خدمتگزار مردم در شهرداری، به همراه همه همکارانمان و تلاش شبانه‌روزی و اقداماتی جهادی پروژه‌های متعدد و مختلفی را در جای جای این کلان‌شهر اجرا و یا در دست اجرا داریم که همگی سازندگی و عمران و آبادانی را برای شهر به همراه داشته‌اند.

وی با بیان اینکه با تفکر میدانی دفاع مقدس و خدمت همه‌جانبه به مردم راه شهدا را ادامه می‌دهیم، افزود: اگر شهروندان عزیز این شهرک مقایسه‌ای با گذشته داشته باشند مشاهده خواهند کرد که شهرک سعدی با فعالیت‌های خوبی که انجام شده نظیر راه‌های ارتباطی، تونل، ۴۵ متری فشار قوی بعد از تونل، ۳۰ متری حاج عزت‌الله فهندژ سعدی، بدنه‌سازی‌ها و دیگر فعالیت‌های عمرانی چون بوستان‌ها، سالن‌های ورزشی و ده‌ها پروژه عمرانی دیگر توسعه و پیشرفت خوبی داشته است.

شهردار شیراز پروژه احداث ایستگاه مترو در میدان گلستان را یکی از پروژه‌های مهم مرتبط با این شهرک دانست و گفت: فعالیت عمرانی این پروژه مهم به‌صورت شبانه‌روزی در حال انجام است و همه تلاشمان را به کار بسته‌ایم تا قطار مترو تا یک سال آینده به میدان گلستان (کلبه سعدی) برسد.

اسدی در بخش دیگری از سخنان خود از سعدی شیرازی به عنوان یک فیلسوف و شاعری ارزنده و نامدار یاد کرد و گفت: کلان‌شهر شیراز با وجود آثار برجسته تاریخی، فرهنگی و مذهبی موجود درآن نظیر سعدیه، حافظیه، حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) و …. می‌تواند با وجود این ظرفیت‌های عظیم جاذبه های بسیاری را برای کل کشور و حتی دنیا ایجاد کند.

وی با بیان اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز در چند هفته گذشته با بهره‌برداری از بسته‌های مختلف عمرانی، خدمات شهری، فرهنگی و ورزشی موفق شد یک بسته ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی را رونمایی کند، گفت: امسال شهروندان فهیم شهر شیراز شاهد افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های بزرگی در این کلان‌شهر خواهند بود، ضمن اینکه پروژه‌های بزرگ و تأثیرگذار دیگری را نیز شروع خواهیم کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=110284

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.