• امروز : جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Friday - 27 September - 2024
0
سرپرست سازمان مدیریت آرامستانها در دیدار با خانواده شهید کاراندیش؛

خدمت جهادی الگوی مدیریت شهری است

  • کد خبر : 110211
  • 05 مهر 1403 - 16:45
خدمت جهادی الگوی مدیریت شهری است
به مناسبت هفته دفاع مقدس سرپرست سازمان مدیریت آرامستانها به همراه جمعی از معاونین و مسوولین این سازمان با خانواده شهید محمود کاراندیش دیدار کردند.

به گزارش سحاب پرس،رضا جاویدی سرپرست سازمان مدیریت آرامستانها شهرداری شیراز در این دیدار گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تکریم خانواده های معزز آنان توفیق و تکلیفی است که باید سرلوحه کار همه مدیران قرار گیرد.

وی بابیان اینکه امروز الگوی کارجهادی در شهرداری شیراز نهادینه شده است افزود: به تاسی از شهدا، رزمندگان و ایثارگران، کار و تلاش شبانه روزی و اجرای پروژه های متعدد عمرانی، خدمات شهری، فرهنگی، ورزشی و سرمایه گذاری در شهر نهادینه شده است که حاصل آن عمران و آبادانی است.

جاویدی خطاب به خانواده شهید کاراندیش گفت: مدیران و کارکنان شهرداری با تلاش و همت خود ضمن ارائه خدمات به شهروندان در جای جای کلان‌شهر شیراز مشغول اجرای پروژه های متعدد هستند تا شهری شایسته مردم شیراز بسازند.

سرپرست سازمان مدیریت آرامستانها شهرداری شیراز گفت: امیدواریم با عملکرد شایسته و مطلوب به شهروندان سومین حرم اهل بیت (ع) بتوانیم ادامه دهندگان راه شهدا باشیم.

جاویدی ادامه داد: صبر پدران، مادران، همسران و فرزندان شهدا ستودنی است و خانواده‌های معظم شهداء را باید الگوی صبر و استقامت در مقابل مشکلات خود بدانیم و یاد بگیریم که این عزیزان با تحمل چه سختی‌ها و هجران عزیزانشان پای آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

گفتنی است شهید مهندس محمود کاراندیش از شهدای شهرداری شیراز است که در سال۶۶ در مکه مکرمه در مراسم برائت از مشرکین که حجاج ایرانی در آن شرکت داشتند به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=110211

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.