• امروز : جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Friday - 27 September - 2024
0
مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره مجموعه برگر های تخصصی لاویا؛

هدف از «دستان پر مهر» رفع قطره ای از دغدغه نوجوانان در تهیه لوازم التحریر است

  • کد خبر : 109936
  • 27 شهریور 1403 - 7:55
هدف از «دستان پر مهر» رفع قطره ای از دغدغه نوجوانان در تهیه لوازم التحریر است
مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره مجموعه برگر های تخصصی لاویا از هدف برگزاری رویداد «دستان پر مهر» در رفع قطره ای از دغدغه نوجوانان در تهیه لوازم التحریر خبر داد.

مهرداد عباسی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره مجموعه برگر های تخصصی لاویا با بیان اینکه هدف از اجرای برنامه دستان پرمهر این است که حضور و دستان پر مهر شخصیت های برجسته کشور را شاهد باشیم، افزود: انسجام و اشتراکی که با حضور خیران به وجود می آید میتواند کمک به کسانی که به لوازم التحریر نیاز دارند کمک کنیم و بتوانیم اتفاقات بسیار خوبی را رقم بزنیم.

وی گفت: از دیگر اهداف این رویداد این است که دغدغه دانش آموزان که آینده این شهر هستند را رفع کنیم.

عباسی در ادامه تصریح کرد: اکنون دغدغه نوجوانان تهیه لوازم التحریر است و قطعا برای کودکان خیریه سخت بود و ما خواستیم قطره ای از این نیاز را برطرف کنیم و یک سری از کودکان را پوشش دهیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: در این برنامه تعدادی نقاشی از فرزندان مشتری های لاویا در دید عموم مردم قرار دادیم که به مردم بگوییم که این نقاشی ها به دست دانش آموزان مشتری های لاویا کشیده شده و قرار است به فروش برسد.

وی با اشاره به اینکه هدف از این کار این است که بتوانیم به دانش آموزان بخشش یاد دهیم، بیان کرد: دانش آموزان متوجه فروش نقاشی ها بودند و نقاشی هایی که کشیده می‌شد با بهترین نحو ممکن با شور و شوق بود.

مدیرعامل لاویا ادامه داد: از دیگر اهداف ما این بود که به کودکان و نوجوانان فرهنگ و حس ارزشمند کمک به دیگران را آموزش دهیم و چه بسیار بودن که دانش آموزان با غرور خاصی اینجا حضور یافتند و میخواستند با حضور خود دنیای کودکان دیگر را رنگین کنند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=109936

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.