• امروز : دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Monday - 23 September - 2024
0

یک هزار و ۱۳۰ برنامه هفته دفاع مقدس توسط ناحیه بقیه الله شیراز در حال اجراست

  • کد خبر : 109654
  • 01 مهر 1403 - 21:38
یک هزار و ۱۳۰ برنامه هفته دفاع مقدس توسط ناحیه بقیه الله شیراز در حال اجراست
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز گفت: اجرای یک هزار و ۱۳۰ برنامه به همت این ناحیه در شهر شیراز از روز گذشته آغاز شده است .

به گزارش سحاب پرس، سرهنگ پاسدار احمد جعفری، یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز، با بیان اینکه این برنامه ها تحت الشعاع کنگره ۱۵ هزار شهید استان قرار دارد افزود: از مجموع برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال ۹۸۸ برنامه به شکل عمومی، ۱۳۲ برنامه شاخص در سطح حوزه‌ای و ۱۰ برنامه شاخص و ابتکاری در سطح ناحیه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برنامه های هفت دفاع مقدس از روز گذشته (شنبه) با رژه نیروهای مسلح مستقر در استان آغاز شد که گروهان نمونه بسیج به نمایندگی از خیل عظیم بسیجیان در این رژه حضور داشت.

او اظهار کرد: همچنین روز گذشته شاهد برگزاری جشن های آغاز هفته دفاع مقدس و جشن های هفته وحدت در شیراز بودیم.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز گفت: رزمایش ولایت یک از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است که با حضور بسیجیان و با هدف تخقق امنیت حداکثری و پایدار با مشارکت تمام پایگاه‌های مقاومت آغاز کردیم.

سرهنگ جعفری افزود: برگزاری ۱۱۰ جشن محله‌ای در مساجد، حسینه‌ها وپارک ها، دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان تحت عنوان رزمایش رهروان شهدا، برگزاری یادواره‌های شهدا در محلات با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بهره برداری از مرمت ۲۰ خانه و آغاز مرمت ۲۰ خانه دیگر در جهت محرومیت زدایی از جمله برنامه های شاخصی در هفته دفاع مقدس در دستور کار قرار گرفته است.

او ادامه داد: مراسم اقتدار بسیج با حضور بسیجیان در روز پایانی هفته دفاع مقدس، افتتاح پایگاه های مقاومت در محلات فاقد این پایگاه‌ها، برگزاری مسابقات ورزشی در سطح ناحیه، حوزه ها و پایگاه های مقاومت و برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی در جهت ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس سپاه ناحیه بقیه الله شیراز (عج) است.

وی، با اشاره به پنجم مهرماه سالروز حکم جهاد تبیین رهبر معظم انقلاب گفت: یکی از اقداماتی که در این سه سال در دستور کار بسیج بود و به شکل مداوم این ماموریت را در دستور کار داشتیم، بحث جهاد تبیین بود که در سومین سال صدور این حکم همچنان این موضوع به عنوان برنامه شاخص در این ناحیه دنبال می‌شود.

او اظهار کرد: اعزام هادیان سیاسی و راویان دفاع مقدس به مدارس، مساجد، دانشگاه ها، ادارات و مراکز مختلف دیگر در دستور کار سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز قرار گرفته و تا پایان هفته دفاع مقدس نیز دنبال خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز گفت: همچنین در پیوند با کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس (آبانماه ۱۴۰۳) یکی از ماموریت هایی که به این ناحیه واگذار شده، برگزاری اجلاسیه شهدای ادیان توحیدی است که تمام مقدمات کار فراهم شده و در روز ۳۰ مهرماه جاری شاهد برگزاری این اجلاسیه در شیراز خواهیم بود.

سرهنگ جعفری افزود: برنامه دیگری که به این ناحیه واگذار شده، بحث اجلاسیه شهدای حرم مطهر شاهچراغ (ع) است که در روز چهارم آبانماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=109654

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.