• امروز : یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Sunday - 22 September - 2024
0
فرمانده حوزه مقاومت بسیج کمیل سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز خبر داد:

اجرای بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس / برگزاری اجلاسیه شهدا ۲۲۰ شهید محلات محدوده

  • کد خبر : 109469
  • 31 شهریور 1403 - 19:46
اجرای بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس / برگزاری اجلاسیه شهدا ۲۲۰ شهید محلات محدوده
فرمانده حوزه مقاومت بسیج کمیل سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز از اجرای بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس و برگزاری اجلاسیه شهدا ۲۲۰ شهید محلات محدوده این حوزه خبر داد.

به گزارش سحاب پرس، محسن باقری فرمانده حوزه مقاومت بسیج کمیل سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز ضمن تبریک ایام هفته وحدت و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: باتوجه به تقارن هفته دفاع مقدس با هفته وحدت و همچنین هفته بازگشایی مدارس، برنامه های متنوعی در عرصه های مختلف توسط حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج برنامه ریزی شده است.

محسن باقری ادامه داد: به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس و در راستای دومین کنگره ملی شهدای استان فارس با برنامه ریزی صورت گرفته بیش از ۱۰۰ برنامه متنوع در عرصه های مختلف در هفته دفاع مقدس توسط پایگاه های مقاومت بسیج در محلات محدوده اجرا خواهد شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کمیل با اشاره به شعار محوری هفته دفاع مقدس گفت: آغاز بخش برنامه های هفته دفاع مقدس فضاسازی تمامی مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج محدوده با شعار محوری در راه فتح قله ایم و همچنین عنوان دومین کنگره ملی شهدای استان فارس می باشد.

وی با اشاره به این که در هفته دفاع مقدس هر روز یک برنامه شاخص و محوری توسط حوزه اجرا خواهد شد گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته در طول هفته دفاع مقدس ۷ برنامه شاخص و محوری شامل مراسم بدرقه فرزندان شهدا و جانبازان به مدرسه شهید بکائی، اردوی جهادی پزشکی در محله دروازه اصفهان، محفل انس با قرآن کریم به نیابت از شهدا در آرامگاه حافظ، رنگ آمیزی و مرمت رنگ قبور مطهر گلزار شهدا، برپایی نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس در پارک آزادی به مدت ۴ روز، ویژه برنامه ورزشی با اجرای تیم های ورزشی در رشته های مختلف به نیابت از شهدا در پارک آزادی و مراسم اجلاسیه شهدا ۲۲۰ شهید محلات محدوده در پارک آزادی برگزار می شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کمیل با اشاره به برنامه ریزی ۱۰۰ دیدار با خانواده شهدا و جانبازان گفت: باتوجه به این که دیدار با خانواده های معظم شهدا و جانبازان سرافراز را جزو وظایف خود می دانیم با برنامه ریزی های صورت گرفته بیش از ۱۰۰ دیدار از خانواده شهدا و جابنازان در طول هفته دفاع مقدس انجام خواهد گرفت.

محسن باقری برخی از برنامه های پایگاه های مقاومت بسیج در طول هفته را برشمرد و گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا، عیادت از جانبازان، برگزاری مراسم آبروی محله، برگزاری یادواره های شهدا در مساجد و محلات و مدارس، تقدیر از خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران و رزمندگان بسیجی، غبار روبی گلزار شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی متنوع، خاطره گویی دفاع مقدس توسط رزمندگان، برگزاری محافل انس با قرآن کریم، برپایی موکب های صلواتی، بازدید از موزه دفاع مقدس برخی از برنامه های پایگاه های مقاومت بسیج در طول هفته دفاع مقدس می باشد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کمیل با اشاره تولیدات تخصصی فضای مجازی گفت: محتواهای چند رسانه ای شامل تیزر روزشمار هفته دفاع مقدس، پوستر، عکس نوشته جهت انتشار در صدا و سمای مرکز فارس و فضای مجازی نیز تولید شده است.

محسن باقری فرمانده حوزه مقاومت بسیج کمیل سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز در پایان گفت: پایان بخش برنامه های هفته دفاع مقدس پایگاه های حوزه مقاومت بسیج کمیل برگزاری اجلاسیه شهدا ۲۲۰ شهید محلات محدوده با عنوان ستارگان محله با حضور سخنران کشوری، مسئولین استانی و شهری، خانواده معظم شهدا و جانبازان و همچنین بسیجیان پایگاه های مقاومت و عموم مردم در پارک آزادی شیراز همراه با تقدیر از خانواده معظم شهدا و اجرای ویژه برنامه های فرهنگی هنری متنوع می باشد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=109469

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.