• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024
0
سرپرست سازمان ایمیدرو:

 توسعه فناوری‌ها و رشد بهره‌وری، در تولیدات و پروژه های معدنی ارزش افزوده بالاتری را به همراه دارد

  • کد خبر : 109413
  • 31 شهریور 1403 - 12:49
 توسعه فناوری‌ها و رشد بهره‌وری، در تولیدات و پروژه های معدنی ارزش افزوده بالاتری را به همراه دارد
سرپرست سازمان ایمیدرو در حاشیه سفر به استان فارس گفت: توسعه فناوری‌ها و رشد بهره‌وری، در تولیدات و پروژه های معدنی ارزش افزوده بالاتری را به همراه دارد.

به گزارش سحاب پرس، محمد آقاجانلو معاون وزیر صمت و سرپرست سازمان ایمیدرو با اشاره به اینکه تولید مزیت های فراوان دارد به اهمیت حضور پررنگ تشکل های بخش خصوصی و تقویت همکاری آنها در معادن و صنایع معدنی گفت : در مقوله مهم تولید نگاه و توجه ایمیدرو به بخش خصوصی توام با تقویت تولید و تولید کننده توام با کار کارشناسی جدی ، برای رسیدن مراحل توسعه کمی به توسعه کیفی است.

وی افزود: تلاش ایمیدرو درراستای بهره برداری، توسعه و راه‌اندازی طرح‌های در دست اجرا، معادن و صنایع معدنی در فارس جهت افزایش و ایجاد اشتغال پایدار و همچنین توسعه قابل توجه پروژه های مهم تولیدی در استان است، که تامین منابع ، زیرساخت های لازم و جذب سرمایه گذار دراین موارد ضرورت دارد.

آقاجانلو همچنین درباره اهمیت رشد ارزش افزوده در پروژهای بخش معدن و صنایع معدنی گفت: با توسعه فناوری‌ها و رشد بهره‌وری، می‌توان ارزش افزوده بالاتری از تولیدات معدنی، نصیب کشور کرد.

ایزدی مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان فارس درحاشیه بازدید از واحدهای صنعتی و طرح صنعتی شرکت گهر فرزانگان خرامه گفت: این طرح با میزان سرمایه گذاری ۱۱۰ هزار میلیارد ریال و اشتغال بیش از ۴۰۰ نفر به ظرفیت ۲.۵ میلیون تن در سال در شهرستان خرامه باهدف ایجاد ارزش افزوده در بخش معدنی و جلوگیری از خام فروشی سنگ آهن و در راستای توسعه صنعت آهن و فولاد کشور،ایجاد اشتغال، رفع محرومیت،رونق اقتصادی و درنهایت باهدف توسعه استخراج از پهنه‌های معدنی در حال احداث است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=109413

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.