• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024
0
مسئول بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس:

دفاع مقدس گویای مقاومت و مظلومیت ملت ایران است

  • کد خبر : 109404
  • 31 شهریور 1403 - 12:30
دفاع مقدس گویای مقاومت و مظلومیت ملت ایران است
مسئول بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس در پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس گویای مقاومت و مظلومیت ملتی است که با توکل بر خداوند متعال، رهنمود‌‌های حضرت امام (ره) و ایمان و رشادت‌های سربازان اسلام توانستند بر مستکبران عالم پیروز شوند.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی استان فارس، سرهنگ علی اکبر طحان مسئول بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس طی پیامی ضمن تبریک میلاد سراسر نور خاتم الانبیا حضرت محمد مصطفی (صل الله علیه و آله و سلم) و امام جعفر صادق (علیه‌السلام) یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشت و هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

دفاع مقدس نام و واژه‌ای آشنا در قاموس حماسه‌های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوری‌های مردان بزرگ تاریخ در جنگ استکبار با ایران اسلامی را در این دیار به یادگار گذاشت.

مهم‌ترین دستاورد بین‌المللی این حماسه، شناساندن انقلاب اسلامی بود، انقلابی نوپا که به یکباره راه صد ساله را پیمود و با ایستادگی در برابر ابَرقدرت‌های بزرگ خود را به عنوان نظامی مردمی و قدرتمند معرفی کرد.

هفته دفاع مقدس در واقع نماد مجموعه‌ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از حریم و کیان این سرزمین است؛ روزهایی که رشادت‌های جوانان برومند آن، انقلاب و نظام را بیمه کرد.

این دوران گویای مقاومت و مظلومیت ملتی است که با توکل بر خداوند متعال، رهنمود‌‌های حضرت امام (ره) و ایمان و رشادت‌های سربازان اسلام توانستند بر مستکبران عالم پیروز شوند.

اینجانب ضمن عرض تبریک میلاد با سعادت حضرت رسول اکرم (صل الله علیه و آل و سلم) و ولادت حضرت امام جعفر صادق (علیه‌السلام)، یاد و خاطره شهدای گرانقدر را گرامی داشته و هفته دفاع مقدس را به خانواده‌های معظم و معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران، آزادگان، بسیجیان و آحاد مردم ولایی و سرافراز استان فارس تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم در پیروی از منویات مقام معظم رهبری موفق و سربلند باشید.

برادر شما: سرهنگ پاسدار علی اکبر طحان

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=109404

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.