• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
0
مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس؛

برگزاری میز خدمت اوقاف فارس در نماز جمعه سراسر استان

  • کد خبر : 109321
  • 30 شهریور 1403 - 8:23
برگزاری میز خدمت اوقاف فارس در نماز جمعه سراسر استان
همزمان با فرارسیدن و آغاز هفته گرامی داشت وقف میز خدمت اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس در محل اقامه نماز جمعه ۳۰ شهریور در نقاط مختلف استان فارس برگزار می شود.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس، جواد یزدانی مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس با اعلام این خبر گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی ۱۶ ربیع الاول به عنوان روز وقف نامگذاری شده است که امسال مصادف با ۳۰ شهریور و سرآغاز هفته گرامی داشت وقف و امور خیریه است.
وی افزود: اولین برنامه و آغاز این هفته پر خیر و برکت همزمان با برگزاری نماز جمعه است و میز خدمت ادارات اوقاف و امور خیریه در محل اقامه نماز جمعه این هفته سراسر استان فارس دایر خواهد بود.
یزدانی با اشاره به برنامه های روز وقف گفت: سخنرانی روسای ادارات اوقاف در پیش از خطبه های نماز جمعه، برگزاری میز خدمت و رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم در حوزه موقوفات با حضور مدیران و کارشناسان خبره ادارات اوقاف و امور خیریه از جمله برنامه های روز وقف در استان فارس خواهد بود.
مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف فارس سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه شیراز را معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام و ابراز کرد: میز خدمت اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس نیز در شیراز با حضور مدیرکل، معاونین، روسای ادارات نواحی شش گانه شیراز و کارشناسان خبره حوزه های فرهنگی، امور اوقافی و اجارات برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=109321

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.