• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
0

توزیع ۱۰۰۰ سری جهیزیه و ۴۱ هزاربسته لوازم التحریر در حافظیه

  • کد خبر : 109205
  • 29 شهریور 1403 - 12:03
توزیع ۱۰۰۰ سری جهیزیه و ۴۱ هزاربسته لوازم التحریر در حافظیه
آیین اهدای ۱۰۰۰ سری جهیزیه و چهل و یک هزار بسته لوازم التحریر و همچنین ۱۴۰ دستگاه کولرگازی به همت بسیج سازندگی و کمیته امداد فارس در آرامگاه حافظ شیراز برگزار شد.

آیین اهدا ۱۰۰۰ سری جهیزیه، ۱۵۰ دستگاه کولر گازی به ارزش ۵۴۰ میلیارد ریال و همچنین چهل و یک هزار بسته لواز‌م التحریر همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و هفته وحدت با حضور سردار حزنی، مسئولین کشوری بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی و مسئول استانی فارس در حافظیه شیراز برگزار شد.

سردار حزنی، معاون هماهنگ کننده قرارگاه محرومیت‌زدایی کشور در این مراسم با بیان اینکه این ۱۰۰ سری جهیزیه آخرین مرحله توزیع جهیزیه است، گفت: در فارس تاکنون ۱۷ هزار و ۹۶ سری جهیزیه تهیه و توزیع شده است و این کار با هماهنگی کمیته امداد انجام شده است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه محرومیت‌زدایی کشور نقش کمیته امداد را بسیار مهم در محرومیت‌زدایی دانست و ادامه داد: مردم استان فارس در بحث کمک‌های مومنانه نیز فراموش نشدنی هستند.

سرهنگ پاسدار علی‌اکبر طحان، مسئول بسیج سازندگی فارس هم در این برنامه با بیان اینکه جهیزیه‌های امروز در ۷ پهنه استان و به صورت نمادین در شیراز در حال توزیع است، گفت: هم‌افزایی میان سپاه و ارگان‌های دیگر استان ارقام خوبی رقم‌زده است که با ۲۴۰ نفر آزادی زندانی، ۴ هزار و ۵۰۰ البسه، نمونه‌ای از این دست است.

سردار جمالی، جانشین فرمانده سپاه فجر فارس هم با اشاره به سخنان امام راحل مبنی بر اینکه هدف انقلاب حمایت از محرومین است، گفت: مقام معظم رهبری هم به عنوان استاد تبدیل تحریم به فرصت، در ایام کرونا، رزمایش کمک مومنانه را طراحی کردند که همچنان ادامه دارد و مجموعه استان فارس هم مثل همه جریان‌های انقلابی و خدوم مردمی، پای این کار است که همدلی مسئولین استان در‌کنار هم این فعالیت‌ها را خوب رقم می‌زند.

او با اشاره به اینکه فارس در‌نمام‌حریانان خیر همیشه پیشقدم و پیشتاز است، تصریح کرد: در آزادسازی زندانی، توزیع جهیزیه و بسته‌ها چی معیشتی، کار‌های عام‌الننفعه رتبه‌های برتر را در کشور دارد.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس با تاکید بر اینکه تهیه و توزیع این جهیزیه‌ها در راستای ازدواج آسان و پیشگیری از طلاق و تحقق شعار سال در راستای جهش تولید است، تصریح کرد: همه این کالا‌های تهیه شده از تولیدات داخلی است که باعث رونق بخشی در بخش تولید است.

مرتضی موصلی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی فارس در این مراسم با بیان اینکه این هزار سری جهیزیه با هزینه ۴۵۰ میلیارد ریال تهیه شده است گفت: این جهیزیه‌ها قرار است بین زوج‌های تحت حمایت کمیته امداد و زوج‌هایی که توسط گروه‌های جهادی در استان شناسایی شده‌اند توزیع شود.

وی ادامه داد: علاوه بر جهیزیه‌ها، ۴۱ هزار بسته نوشت افزار به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال هم برای دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) تهیه شده که بین دانش آموزان نیازمند و مددجو توزیع خواهد شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=109205

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.