• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
5

اهدا ۴۳۰ بسته معیشتی توسط خیر فارسی به نیازمندان

  • کد خبر : 10887
  • 04 آذر 1399 - 19:22
اهدا ۴۳۰ بسته معیشتی توسط خیر فارسی به نیازمندان
430 بسته معیشتی، 20 دستگاه بخاری، 5 دستگاه یخچال و فریزر و 5 سری جهیزیه به ارزش 176 میلیون ریال توسط یکی از خیران استان و به همت مرکز نیکوکاری شهدای کشن تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش سحاب پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس صبح امروز در مراسم توزیع ۴۳۰ بسته معیشتی به نیازمندان ضمن تبریک ولادک امام حسن عسکری(ع) گفت: در استانی زندگی میکنیم که می بایست قدردان و شاکر باشیم باشیم.
او با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص استان فارس، افزود: ایشان اهل مبالغه نیستند و فارس را در قله دانستند. اگر بتوانیم در راستای فرمایشات ایشان و عنوانی که به استان دادند؛ این جایگاه را حفظ کنیم هنر بزرگی انجام دادیم.
سردار بوعلی با بیان اینکه همه ما نسبت به این جایگاه مسئولیت سنگینی داریم؛ اضافه کرد: در چندین مرحله برگزاری رزمایش کمک مومنانه، فارس در جایگاه اول کشور قرار داشته است و امیدواریم همواره این جایگاه در دیگر موضوعات گوناگون نیز رقم خورده و حفظ شود.
در ادامه این مراسم محمد بذرافشان، مدیر کل امداد فارس نیز ضمن تبریک این روز فرخنده و تشکر از خیران و نیک اندیشان فارس، گفت: امروز ۴۳۰ بسته معیشتی به همراه ۵ سری جهیزیه، ۲۰ عدد بخاری و ۵ دستگاه یخچال و فریزر توسط نیکوکاران استان فارس و به همت مرکز نیکوکاری شهدای کشن جکع آوری و به نیازمندان اهدا می شود.
بذرافشان در ادامه افزود: تمامی این اقلام توسط یکی از خیران استان با هزینه ۱۷۶ میلیون تومان تهیه و در میان نیازمندان توزیع می شود.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=10887

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.