• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7
فرماندار ممسنی :

همراهی و همکاری پاسداران و بسیجیان ممسنی در ستاد مدیریت بیماری کرونا ستودنی است

  • کد خبر : 10872
  • 04 آذر 1399 - 18:56
همراهی و همکاری پاسداران و بسیجیان ممسنی در ستاد مدیریت بیماری کرونا ستودنی است
داود ایوبی فرماندار ممسنی در جمع سپاهیان و بسیجیان شهرستان گفت :عملکرد سپاهیان و بسیجیان در همراهی و مساعدت به اجرایی نمودن مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان ستودنی است .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ممسنی، وی که به مناسبت هفته بسیج در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان حاضر شده بود افزود :سپاهیان و بسیجیان در تمامی دوران انقلاب یار و همراه مردم و دولت ها بوده اند و در تمامی صحنه های مورد نیاز جان فشانی کرده اند .
رییس شورای تامین شهرستان ممسنی اضافه نمود :حضور حداکثری سپاهیان و بسیجیان شهرستان در دفاع مقدس و مدافعان حرم از افتخارات شهرستان بوده که در این راه عزیزان زیادی تقدیم ایران اسلامی نموده اند .
وی با تجلیل از حضور و همکاری بیسجیان در مدیریت بیماری کرونا اظهار داشت :امروزه دوران سختی است که در حالی که نظام استکباری با تحریم های ناجوانمردانه خود حتی از کمک های دارویی بین المللی جلوگیری می کند ولی تمامی ارکان نظام با همدلی و همکاری همه جانبه بتوانند عملکرد قابل قبولی در بین کشورهای جهان ارایه نماید .
ایوبی گفت :توانمندی داخلی کشور در همه ابعاد موجب قدرتمندی ان در سیاست خارجی نیز می گردد که همه ما وظیفه داریم در این راستا همدل و همراه تحت لوای ولایت مقام معظم رهبری تمامی توانمان را برای کمک به مردم و برون رفت از شرایط فعلی بکار ببریم .
در این دیدار صمیمانه که معاونین و جمعی از کارکنان و بخشداران فرماندار ممسنی را همراهی نمودند نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان ممسنی ضمن عرض خیرمقدم از توجه و عنایت مدیریت شهرستان و از حضور مستمر فرماندار و همکاران در برنامه های سپاه وبسیج قدردانی نمود .
درپایان فرماندار و همراهان نماز ظهر و عصر خود را با سپاهیان و بسیجیان شهرستان اقامه نمودند .

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=10872

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.