• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024

اخبار ویژه

بیانیه سپاه فجر فارس به مناسبت هفته دفاع مقدس اولین دوره مسابقات آزاد رباتیک استان فارس برگزار شد ‌ اعلام برنامه‌های هفته دفاع مقدس در فارس‌/ ۱۶۰ یادمان شهدای گمنام وجود دارند شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در پنج ماه نخست سال جاری مقدار ۱۴۰۱ تن انواع کود کشاورزی را به شهرستان کوار ارسال و توزیع کرد توزیع انواع نهاده‌های کشاورزی از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی فارس بین کارگزاران شهرستان داراب از آغاز سال جاری تا پایان مرداد ماه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در پنج ماه نخست سال جاری بیش از ۱۰ هزار تن از انواع نهاده کشاورزی را بین انبار کارگزاران در سطح شهرستان مرودشت توزیع کرد در پنج ماه نخست سال جاری مقدار ۶۰ تن کود کشاورزی اوره از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس بین کارگزاران در سطح شهرستان خفر توزیع شد انجام عملیات نمونه برداری از پارت ۱۱۵ کود سوپر فسفات ساده شرکت ارکان شیمی جنوب توسط کارشناسان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس

0
در راستای کمک به دانش آموزان بی بضاعت؛

رویداد «دستان پر مهر» در شیراز برگزار می شود

  • کد خبر : 108661
  • 25 شهریور 1403 - 18:49
رویداد «دستان پر مهر» در شیراز برگزار می شود
نخستین رویداد پویش دستان پر مهر امروز دوشنبه ۲۶ مهرماه در مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز برگزار می شود.

مدیرعامل و عضو هیات مدیره برگرهای تخصصی لاویا گفت: اخیرا با توجه به نیاز شدید در بحث آموزش دانش آموزان بی بضاعت در قالب مسئولیت اجتماعی به سمت تامین لوازم تحریر گام برداشته ایم.

مهرداد عباسی در نشست خبری با خبرنگاران افزود: برند لاویا به صورت پراکنده در یکسری فعالیت ها و در قالب مسئولیت اجتماعی طی این سال ها مشارکت داشته است؛ همچنین در زمینه های ورزشی، حمایت از هنرمندان، گروه های موسیقی و مراکز آموزشی کمک های نقدی و غیرنقدی انجام داده است.
وی ادامه داد: از بدو تاسیس این مجموعه با تفکر بزرگ و در محیط کوچک فعالیت خود را آغاز کرد و به طور مدام به فکر توسعه این برند بوده است.
عباسی گفت: با نزدیک شدن به اول مهر ماه کودکانی که در مجموعه ما نقاشی یا رنگ آمیزی هایی را انجام داده بودند؛ این نقاشی ها را در قالب نمایشگاه به معرض فروش خواهیم گذاشت و از درآمد حاصل برای هزینه تحصیلی کودکان کمک خواهیم گرفت.
وی با اشاره به اینکه از برندهای بزرگ شهر شیراز و افراد تاثیرگذار دعوت شده است تا در این رویداد شرکت کنند، یادآور شد: هدف؛ تامین نیازهای اولیه تحصیل کودکان و مشارکت و همبستگی بین برندها و هم افزایی بیشتر است تا این رویداد در سال های آینده نیز تکرار شود.

*به جای مُسکن به دنبال درمان هستیم
مهدی عباسی عضو هیئت مدیره مجموعه برگرهای تخصصی لاویا نیز در این نشست با بیان اینکه این همایش در قدم اول کار خیر است اما واقعیت این است که این کارهای خیر تنها مُسکن هستند، تصریح کرد: از بزرگان شهر کمک گرفته شده تا با هم افزایی، تاثیرگذاری خود را بیشتر نمایان کنند و به جای مُسکن به دنبال درمان هستیم.
این مسئول با اشاره به هویت برندی و تاثیرگذاری اجتماعی، گفت: چرخه اقتصادی کشور به سمت و سویی می رود که کسب و کارها لزوما درآمدها را ملاک قرار می دهند و بعد از سوددهی مجموعه وارد چرخه جدید می شوند.
وی تصریح کرد: این مجموعه جزء محدود برندهایی است که در کل کشور در حال فعالیت است اما مرکزیت خود را از شهر شیراز دور نکرده و با مجموعه های زیادی در این شهر همکاری داشته است.
عباسی گفت: یکی از علاقه‌مندی‌های مجموعه این است که بتواند در حوزه های فرهنگی و فرهنگ سازی نیز فعالیت داشته باشد و همچنین کسب و کارهای شیرازی را برای فعالیت های این چنینی در شیراز واستان فارس ترغیب کند.

*اقدامات عام المنفعه یکی از ارکان اصلی هر برند بزرگ در دنیای امروز است
امیر حسین سیاحیان معاون و قائم مقام مجموعه برگرهای تخصصی لاویا نیز در این نشست بیان کرد: شاید به نظر بیاید مسئولیت اجتماعی تنها یک فعالیت جانبی برای برندها است، اما در واقع اقدامات عام المنفعه یکی از ارکان اصلی هر برند بزرگ در دنیای امروز محسوب می‌شود. از این رو، کسب و کارها تلاش دارند تا حس اعتماد را بیش از پیش در مردم ایجاد کنند و مجموعه برگرهای تخصصی لاویا از این قاعده مستثنی نیست.
سیاحیان افزود: انجام مسئولیت اجتماعی می تواند به وفاداری بلند مدت مشتریان بینجامد چرا که مسئولیت اجتماعی ثابت می کند که برندها و کسب و کارهای مختلف صرفاً به دنبال کسب منافع مادی و سود نیستند، بلکه برای بهبود جامعه و رفع مشکلات اجتماعی خود نیز تلاش می کنند. اما باید توجه داشت که مسئولیت اجتماعی نباید فقط به عنوان یک ابزار بازاریابی دیده شود چرا که مردم به خوبی متوجه می‌شوند که آیا یک برند با صداقت و تعهد در مسیر مسئولیت اجتماعی قدم برمی‌دارد یا تنها به دنبال منافع مادی کوتاه‌مدت است. بنابراین، شفافیت و صداقت در انجام این نوع فعالیت‌ها کلیدی است در دنیای پررقابت امروزی.

*ارزش‌های اجتماعی و تعهد برندها نسبت به جامعه مهم است
کریم زیغمی استراتژیست مجموعه برگرهای تخصصی لاویا نیز در سخنانی گفت: مصرف‌کنندگان دیگر تنها به محصول یا خدمات یک برند توجه نمی ‌کنند؛ آنچه امروز مهم است، ارزش‌های اجتماعی و تعهدی است که برندها نسبت به جامعه، مسائل آن و هویت انسانی و اخلاقی دارند.
زیغمی ادامه داد: از دیگر سو، این رویدادها فرصتی عالی برای شبکه‌سازی و ارتباط با دیگر سازمان‌ها و نهادها هستند. با برگزاری رویداد دستان پر مهر، این فرصت ایجاد شده که برندها و کسب و کارهای مختلف با سازمان‌های دولتی، برند ها و افراد موفق، خیریه و نهادهای اجتماعی درسطح استان و در حوزه های مختلف، تعاملات سازنده‌ای داشته باشند که به رشد و توسعه بیشتر آنها کمک می‌کند.

*مسئولیت اجتماعی، جایگاه هر برند را ارتقاء می بخشد
در این نشست همچنین محمدرضا نیازمند سرپرست مارکتینگ مجموعه برگرهای تخصصی لاویا اظهار کرد: مسئولیت اجتماعی، جایگاه هر برند را ارتقاء می بخشد و ضمن ایجاد محیط کاری بهتر برای کارکنان خود، انگیزه آنها برای مشارکت و خلاقیت را افزایش می دهد و موجبات جذب استعدادهای برتر را فراهم می کند.
نیازمند ابراز امیدواری کرد: با ایجاد چنین رویدادهایی به سوی ایجاد تغییرات مثبت در جامعه پیش رویم و از تاثیرات مثبت مسئولیت اجتماعی بر برندها و جامعه بهره‌مند شویم.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=108661

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.