• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5
ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در منطقه یازده:

بهره‌برداری از بوستان سایه، سرانه فضای سبز و سرگرمی شیراز را افزایش می‌دهد

  • کد خبر : 10850
  • 03 آذر 1399 - 11:59
بهره‌برداری از بوستان سایه، سرانه فضای سبز و سرگرمی شیراز را افزایش می‌دهد
ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در منطقه یازده شهرداری با تاکید بر ضرورت عدم توقف پروژه‌های عمرانی شهرداری، گفت: اجرای طرح‌های شهروندمحور راهکاری برای ارائه خدمات مناسب‌تر به خانواده‌هاست و بهره‌برداری از این مجموعه، عقب‌ماندگی شهر شیراز را در اختصاص سرانه فضای سبز و سرگرمی جبران خواهد کرد.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، محمدتقی تذروی در بازدید از روند اجرایی بوستان سایه عنوان کرد: در این پروژه به اختصاص ظرفیت‌های متنوع و متعددی همچون مناسب‌سازی مسیر برای جانبازان و معلولان توجه شده که شایان توجه است.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز بوستان سایه را از پروژه های شاخص در منطقه یازده شهرداری شیراز برشمرد که در مساحتی بالغ بر هشت هکتار در جوار بیمارستان حضرت رسول اعظم (ص) در حال اجراست.
به گفته تذروی این بوستان دارای ظرفیت های متعددی از قبیل زیپ‌لاین ۴۰۰متری و دریاچه و نیز یک پل معلق است که در مراحل پایانی اجرا قرار دارند؛ همچنین آبشار و آب‌بند و توجه به مناسب‌سازی مسیر حرکت برای جانبازان و معلولان از شاخصه‌های این مجموعه تفریحی است.
وی اظهار کرد: وجود کافی شاپ، امکان صخره نوردی، غار و دره‌نوردی و نیز امکانات ورزش‌های تعادلی، زمین ورزشی و فضای سبز مناسب و همچنین کوه از جمله موارد دیگری است که می‌تواند این بوستان را به مقصدی مناسب برای گذران اوقات فراغت همشهریان و گردشگران تبدیل کند.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز تاکید کرد: امید است با تامین بودجه برای تکمیل این بوستان، ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تا پیش از پایان سال شاهد افتتاح کامل این مجموعه باشیم.
پایان خبر/

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=10850

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.