• امروز : چهارشنبه - ۲۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Wednesday - 18 September - 2024
1

درخشش «مجتبی رنجبر» افتخار سینمای استان فارس در جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی

  • کد خبر : 108309
  • 22 شهریور 1403 - 18:43
درخشش «مجتبی رنجبر» افتخار سینمای استان فارس در جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
مجتبی رنجبر، هنرمند جوان و پر استعداد استان فارس، در نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی با دریافت دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد برای بازی در فیلم *آفتاب گرگ و میش*، افتخار بزرگی برای مردم استان فارس رقم زد.

در نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی، که پس از پنج روز اکران آثار سینمایی منتخب به پایان رسید، بازیگران برتر بخش سینمایی معرفی شدند. هیئت داوران این جشنواره، شامل چهره‌های برجسته‌ای همچون نیکی کریمی، محمدعلی باشه آهنگر، حامد بهداد، ابوالفضل جلیلی، محمدحسین لطیفی، محمود کلاری و رضا کیانیان، بهترین‌های سینما را در بخش‌های مختلف بازیگری انتخاب کردند.

جمشید هاشم‌پور، بازیگر پیشکسوت و محبوب، جایزه ویژه هیئت داوران را برای بازی در فیلم مسخ نرگس دریافت کرد و در میان تشویق‌های بی‌وقفه حضار، از سینماروهای ایرانی به‌ویژه کسانی که در طول ۵۰ سال فعالیت هنری‌اش از او حمایت کردند، قدردانی نمود.

در بخش بازیگری زن، تندیس بهترین بازیگر به آزاده صمدی برای نقش‌آفرینی در فیلم عزیز اهدا شد. او با ابراز خوشحالی از برگزاری این جشنواره، از فرصت گردهمایی سینماگران از سراسر ایران قدردانی کرد. همچنین سویل شیرگیر برای بازی در فیلم عروسک موفق به کسب تندیس بهترین بازیگر زن شد. فاطمه مسعودی‌فر و نازنین فراهانی نیز برای نقش‌هایشان در فیلم‌های آپاراتچی و خورشید آن ماه به عنوان کاندیدا معرفی شده بودند.

اما یکی از برجسته‌ترین افتخارات این جشنواره نصیب استان فارس شد. مجتبی رنجبر، هنرمند جوان و افتخارآفرین این استان، برای بازی خیره‌کننده‌اش در فیلم آفتاب گرگ و میش دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد را دریافت کرد. او با قدرت، استعداد و انرژی خاصی که در ایفای نقش‌هایش به نمایش می‌گذارد، بار دیگر نشان داد که استان فارس با حضور هنرمندانی چون او، جایگاه ویژه‌ای در سینمای ایران دارد. افتخار کسب این جایزه توسط مجتبی رنجبر، نه‌تنها برای او، بلکه برای تمامی مردم استان فارس لحظه‌ای تاریخی و پرافتخار است.

در بخش بهترین بازیگر مرد، تندیس ویژه به ناصر هاشمی برای بازی در فیلم عروسک اهدا شد که او این جایزه را به روح بزرگ کارگردان فقید فیلم، امیر یوسفی‌نژاد، تقدیم کرد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=108309

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.