• امروز : چهارشنبه - ۲۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Wednesday - 18 September - 2024
2

مدیریت جهادی یادگاری از دوران دفاع مقدس است

  • کد خبر : 108188
  • 21 شهریور 1403 - 13:46
مدیریت جهادی یادگاری از دوران دفاع مقدس است
مدیر جدید مخابرات منطقه فارس گفت: مدیریت جهادی یادگاری از دوران دفاع مقدس است که مدیریت جهادی با بهره گیری از ابزار علم و درایت می تواند باعث رفع مشکلات کشور شود.

هومان محمودی، امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر مخابرات منطقه فارس ضمن عرض ارادت به شهدا، گفت: بحث مدیریت جهادی را مدیرعامل شرکت مخابرات مطرح کرد و رهبر معظم انقلاب هم بر این امر تاکیدات فراوان داشتند.

مدیر جدید مخابرات منطقه فارس با اشاره به اینکه مدیریت جهادی ریشه در آرمان گرایی، برنامه ریزی صحیح و آینده نگری همراه است و در این نوع مدیریت فرد به خود فکر نمی کند بلکه به گروه توجه می کند، گفت: مدیریت جهادی یادگاری از دوران دفاع مقدس است که مدیریت جهادی با بهره گیری از ابزار علم و درایت می تواند باعث رفع مشکلات کشور شود.

وی با اشاره به اینکه ادامه مدیریت جهادی یعنی داشتن ابتکار، خود ارزیابی، پیش بینی کردن نیازهای تیم مدیریتی، مشخص کردن اهداف، ارائه راه حل و انتخاب راه صحیح، گفت: در بحث مدیریت جهادی بحث پروژه نجما را مطرح شد، در این ارزیابی یک شبکه ای که بیش از ۴۵ سال عمر دارد باید روی فیبرنوری برگردان شود و کار باید به صورت شبانه روزی انجام شود.

محمودی گفت: ژاپن با فعالیت بی وقفه به این نطقه رسید و در دوران دفاع مقدس هیچ کسی تعطیلی نمی شناخت با توانمندی که در مجموعه مخابرات فارس است و با توانمندی که در فارس وجود دارد که با تلاش شبانه روزی شبکه که ۴۳ سال است باید برگردان شود در طول چهار سال انجام شود.

وی با اشاره به اینکه پیش از این سه گزینه برای زندگی مردم مثل مسکن، خوراک و پوشاک وجود داشت، افزود: امروز گزینه چهارم زندگی مردم ارتباطات است و قوی بودن زیرساخت ها و کاهش هزینه های مردم را در پی دارد.

وی با اشاره به اینکه باید میدان را برای نیروهای توانمند باز کنیم، اظهار کرد: فارس مدیران توانمندی در حوزه مخابرات داشته است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=108188

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.