• امروز : چهارشنبه - ۲۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Wednesday - 18 September - 2024
1
مدیر پیشین مخابرات منطقه فارس؛

تعداد FTTH در فارس در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۳ نسبت به مدت مشابه ۲ برابر شد

  • کد خبر : 108184
  • 21 شهریور 1403 - 13:44
تعداد FTTH در فارس در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۳ نسبت به مدت مشابه ۲ برابر شد
مدیر پیشین مخابرات منطقه فارس گفت: اوج فیبرنوری در سال 1401 داشتیم و در حوزه دایری FTTH در 6 ماهه اول سال 1403 نسبت به مدت مشابه 2 برابر شد.

مهندس فرشید ایزدی، امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر مخابرات منطقه فارس ضمن تشکر از گفت: کمتر از هفت سال در استان فارس افتخار خدمت رسانی به مردم را داشتم و برای مدیر جدید در ادامه راه آرزوی توفیق دارم.

مدیر پیشین مخابرات منطقه فارس اظهار کرد: آن زمان مهندس محمودی که مدیر مخابرات بود و من در سمت معاونت نگهداری و پشتیبانی فعالیت داشتم و از من به خاطر رتبه نخست معاونت تجلیل شد.

وی با اشاره به عملکرد مخابرات منطقه فارس در این مدت هفت سال، گفت: پیشرفت رو به رشد برای استان فارس را شاهد هستیم و رتبه استان بین ۲۸ تا ۲۴ بود و با کمک همکاران عزیز رتبه بهبود پیدا کرد و در ۲ سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ به صورت متوالی، مخابرات منطقه فارس توانست رتبه سوم ارزیابی کشوری را کسب کند و این مهم به جز زحمات همکاران عزیز مسیر نبود و از این رو از همه همکاران تشکر می کنم و حلالیت می طلبم.

ایزدی با اشاره به اینکه اگر پیشرفتی در استان فارس حاصل شده است به برکت وجود همکاران بوده است، افزود: اوج فیبرنوری در سال ۱۴۰۱ داشتیم و در حوزه دایری FTTH در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۳ نسبت به مدت مشابه ۲ برابر شد.

وی گفت: در حوزه DSL و ADSL هم موفق عمل شده است، تاکید کرد: در حوزه سرویس تجاری صد درصد تعهد خود را انجام شد و در حوزه سود و زیان عملیاتی است، از لحاظ سود عملیاتی با زحمات همکاران از زیان دهی خارج شدیم و جز استان های سود رسان بودیم.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=108184

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.