• امروز : چهارشنبه - ۲۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Wednesday - 18 September - 2024
2

«باغ بهشت» در آموزش و پرورش فارس اجرا می‌شود

  • کد خبر : 108144
  • 21 شهریور 1403 - 20:12
«باغ بهشت» در آموزش و پرورش فارس اجرا می‌شود
تفاهم نامه‌ای با موضوع هماهنگی، برنامه‌ریزی و برگزاری دوره‌های آموزشی و تربیتی به صورت حضوری و مجازی با عنوان «باغ بهشت» بین آموزش و پرورش فارس و موسسه جوانان آستان قدس رضوی امضا شد.

در راستای همکاری‌های فرهنگی، تربیتی و آموزشی تفاهم‌نامه همکاری امروز، ۲۱ شهریورماه با حضور فرشید قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش فارس و سودابه مهدویان، نماینده موسسه جوانان آستان قدس رضوی به امضا رسید.

بر همین اساس هماهنگی، برنامه‌ریزی و برگزاری دوره‌های آموزشی و تربیتی به صورت حضوری و مجازی با عنوان باغ بهشت از جمله موضوعات این تفاهم‌نامه است.

همچنین برگزاری دوره آموزشی ارتقای شایستگی‌ها ویژه مدیران مدارس، معاونان پرورشی و معلمان درس معارف و در صورت امکان سایر معلمان و نیروهای اجرایی مدارس متوسطه اول و دوم استان فارس، اولین هدف امضای این تفاهم نامه هستند.

بر اساس این گزارش؛ اجرای طرح «بی نهایت شو» و «دو بی دو» ویژه دانش‌آموزان دوره‌های اول و دوم متوسطه و همچنین اجرای طرح «ثامن در ریاضی» ویژه دبیران ریاضی و دانش‌آموزان متوسطه اول و همچنین اجرای طرح «بی نهایت استانی» تأمین مکان برای فعالیت رابطین استانی بی‌نهایت و اجازه فعالیت و تبلیغ بی‌نهایتی‌های فارغ‌التحصیل در مدارس، از جمله زمینه‌های همکاری بین دو نهاد است.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، ارسال اطلاعیه همراه شیوه نامه‌های اجرایی به ادارات آموزش و پرورش تابعه استان مبنی بر دعوت از مخاطبان مدنظر دوره‌های آموزشی شاخصه‌های اعلامی توسط موسسه، پیگیری و نظارت بر فرایند اطلاع‌رسانی استانی و حسن اجرای دوره‌ها، مساعدت در تأمین مکان برای فعالیت بی‌نهایتی‌های شهرستان‌ها و صدور مجوز امکان فعالیت بی‌نهایتی‌های فارغ‌التحصیل در مدارس و … از تعهدات آموزش و پرورش در این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=108144

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.