• امروز : چهارشنبه - ۲۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Wednesday - 18 September - 2024
3

از کشف خودروی قاچاق ۱۰ میلیارد ریالی تا دستگیری سارق دوربین‌های مدار بسته

  • کد خبر : 108138
  • 21 شهریور 1403 - 19:41
از کشف خودروی قاچاق ۱۰ میلیارد ریالی تا دستگیری سارق دوربین‌های مدار بسته
در اخبار کوتاهی که از سوی مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس در اختیار رسانه‌ها قرار داده شده است، اخباری نظیر کشف پوشاک قاچاق، کشف خودرو قاچاق، دستگیری سارق کابل برق و دستگیری سارق دوربین‌های مداربسته دیده می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان لامرد امروز ۲۱ شهریور ماه از کشف پوشاک قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال خبر داد و اظهار کرد: ماموران انتظامی هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور ایست دادند که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.

محمدرضا رضایی با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو توقیف شد، افزود: در بازرسی از این خودرو تعداد ۴۷۳ ثوب انواع پوشاک قاچاق کشف شد.

رضایی با اشاره به دستگیری یک متهم، گفت: کارشناسان ارزش کالای قاچاق کشف شده را ۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

کشف خودرو قاچاق در شیراز 

فرمانده انتظامی شیراز از کشف یک دستگاه خودرو قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: مأموران کلانتری ۱۵ قصرالدشت، هنگام گشت‌زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو خارجی مشکوک و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

اسماعیل زراعتیان افزود: پس از بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، خودروی مذکور دارای پلاک جعلی، فاقد مدارک گمرکی و قاچاق بوده و طبق نظر کارشناسان مربوطه ارزش آن ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با اشاره به اینکه شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار قرار دارد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر مجاز از جمله قاچاق و توزیع کالاهای ممنوعه توسط افراد سودجو و فرصت طلب، موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری سارق کابل برق با ۵ فقره سرقت

فرمانده انتظامی سروستان از دستگیری سارق سیم و کابل برق با اعتراف به ۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری مرکز قرار گرفت.

آرش بخشایی مطلق افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی و گشت‌زنی نامحسوس، در این خصوص یک سارق را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان سروستان با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۵ فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کرد، گفت: سارق پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق دوربین های مدار بسته در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از دستگیری سارق دوربین‌های مدار بسته در عملیات ماموران کلانتری ۱۳ شهر لطیفی خبر داد و اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت دوربین‌های مداربسته اماکن در سطح شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

سید محمد یوسفی افزود: در این راستا ماموران کلانتری ۱۳ شهر لطیفی سارق را شناسایی و وی را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با بیان اینکه سارق به سرقت ۴ فقره دوربین مدار بسته در سطح شهرستان اعتراف کرد، گفت: در این خصوص دو خریدار اموال مسروقه نیز دستگیر و دوربین‌های به سرقت رفته کشف شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=108138

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.